Friday 14 March 2014

BANGANG !!! DAH LEBIH 5 TAHUN PERINTAH TAK TUNAI JANJI MASIH NAK LANCAR MANIFESTO ?? #PRKKAJANG



Agaknya siapa la yang buat buat manifesto bodoh nie kan, Aku rasa ini mesti idea Rafizi.. Dalam PRK Kajang kali nie pun PKR masih berjanji nak selesai masalah kesesakkan trafik di Kajang.. Padahal dah masuk penggal ke dua PKR tadbir Negeri Selangor, waima Dun Kajang dan Parlimen Hulu Langat.

Tapi masih gagal selesaikan masalah kesesakkan trafik.Bahkan makin teruk sehingga beberapa kali Kajang di landa BANJIR lumpur paling buruk dalam sejarah..


Apa PKR buat sehingga masih gagal atasi masalah utama penduduk di Kajang ?? Kesesakkan bandar Kajang cukup tenat tatkala waktu puncak, iaitu pagi, tengah hari dan petang.. Malah boleh berlarutan sehingga malam..




Kepadatan penduduk di Kajang, pembanggunan tak dikawal serta infrastruktur seperti jalan raya 2 lorong yang sempit antara penyumbang kesesakkan di bandar Kajang..

Dalam masa 5 tahun pun PKR gagal memenuhi kehendak penduduk Kajang, apatah lagi dengan 4 tahun akan datang ?? Adakah dengan manifesto " mengurangkan kesesakkan trafik di kajang" yang dilancarkan oleh Wan Azizah ini mampu mengubah peta bandar Kajang ??

Tepuk dada tanya selera.. Cukuplah sekadar lakonan air mata Azizah, Wan Azizah sebenarnya dah layak untuk pencen dan mengisi masa depan tuanya bersama sama cucu..

5 comments:

Anonymous said...

Pakatan Haram memang begitulah gelagatnya. Tetapi yang paling bodoh adalah mereka yang masih percaya dan menyokong Pakatan Haram inilah. Kal;au tidak ada yang menyokong mereka pun tak akan keluarkan manifesto bodoh itu. Pecacai tahap haprak bodoh Pakatan Haram.

Anonymous said...

Sekarang mcm mcm berlaku kat selangor , jerebu makin teruk ,empangan makin kering,kebakaran hutan kat sana sini , siling bumbung runtuh ,catuan air dah makin meluas ,denggi makin meningkat ,agak agak ada rakyat selangor akan menuding jari ini semua salah kerajaan malaysia,

Anonymous said...

Kak wan ini ada 2 pantun (1)PULAU PANDAN LAMA TAK NAMPAK ,GUNUNG DAIK TINGGAL KENANGAN , JAM OMEGA ADA SIMPAN LAGI TAK , KALAU ADA TOLONG TUNJUKKAN .(2)SORONG PAPAN TARIK PAPAN , BUAH KERANJI DALAM PERAHU ,JAM OMEGA TU TOLONG TUNJUKKAN, TAKKAN DALAM PKR SORANG PUN TAKNAK AMBIL TAHU

anti-LGBT & PR said...

Daripada PR, lebih baiklah BN. Aku tak nak sokong parti yang ketua dia tu PELIWAT,pakar tebuk BONTOT jantan, betina , laki & perempuan. Aku tak nak pilih parti yang ketua tu satu spesis dengan umat Nabi Lut yang Allah SWT rejam sampai mampos kat dasar Laut Mati.

Anonymous said...

Eh..eh..macam tengah berada dipilihanraya DUN P Pinang....calon pilihan pertama org penang...calon penganti pun orang duk penang....nampak sangat orang selangor ni tak berkebolehan....maluuuuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive