Friday 7 February 2014

TERESA COCK SHIBAI !! DAH LA HINA MELAYU PASTU KAKI FITNAH PULAK TU




Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Kok Lanas, Datuk Md Alwi Che Ahmad membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Bharu, di sini hari ini berhubung dakwaan beliau memfitnah Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok.

Md Alwi berkata, laporan polis itu untuk mempertahankan dirinya berhubung laporan polis oleh Ahli Parlimen Seputeh itu yang mendakwa beliau telah diugut dan diancam melalui Khidmat Pesanan Ringkas dan Aplikasi Whatsapp.



"Saya nak beritahu masyarakat bahawa Teresa Kok ini telah memutar-belitkan cerita dengan menyatakan saya mengugut dan mengancam beliau.

"Macam mana saya nak ugut beliau sedangkan bukan beliau yang menjawab panggilan tersebut dan saya hubungi beliau untuk mendapatkan penjelasan mengenai video yang dibuat dan telah menimbulkan kemarahan orang Melayu dan Islam," katanya kepada pemberita selepas membuat laporan polis itu.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kota Bharu, Asisten Komisioner Azham Othman mengesahkan menerima laporan daripada Md Alwi. - Bernama

3 comments:

Unknown said...

Salam Tuan Admin,
Mohon utk lionkkan blog saya di sini. :
ibm-akusayangumno.blogspot.com.

P/s ~ blog tuan telah saya linkkan di blog saya. Terima kasih. Selamat berjuang.

~ IBM

Anonymous said...

Ada sesiapa yg boleh keluarkan muka mak, bapak, abg, adik, dan yg secibai dgn sundal cock ni tak..
Aku n geng nak maki hamun kaum keluarga dia ni kalau kitorang jumpa di mana2...dlm m'sia ni. Tak kiralah kat mana pun, asal jumpa kita carutkan abis2. Kalau melawan lebih di alu-alukan. Tangan kitorang memang dah tersangat ringan dgn kaum babi ni.

Anonymous said...

Syabas YB Ketereh berani.. sekurang2 babi2 liar Cina ini aka tau ada Melayu yg sakit hati bila di hina.. berbanding dayus munapik PAS..
bg mereka xde apa2 dh melainkan tumbang UMNO dn Putrajaya.. bini diorng lelong pn xpe jnji dpt undi besar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive