Wednesday 5 February 2014

APA MOTIF AZMIN SETUJU KHALID PENGARAH #PRKKAJANG, MAK LAMPIR TIMBALAN ??




Aku tertanya tanya apa motif PKR melantik Khalid sebagai pengarah prk Kajang dan Zuraidah timbalan pengarah?

Padahal PKR Selangor diketuai oleh Azmin, Sepatutnya Azmin yang lead, sebab Azmin yang kalut sangat nak Khalid turun kan?



Nak cover line punya pasal sanggup letak Zuraidah dari kem Azmin sebagai timbalan pengarah Khalid untuk menguruskan PRK Kajang..

2 Team yang sedang hangat bergaduh dalam satu team..Kononnya nak gambarkan bahawa PKR tak ada masalah.Lepas tu kalau jadi apa apa, BN pulak jadi mangsa.Padahal semua masalah datangnya dari mereka sendiri.


PKR hari ini mengesahkan pelantikan Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sebagai pengarah pilihan raya bagi menghadapi pilihan raya kecil (PRK) Dun Kajang.

Setiausaha Agung parti itu, Datuk Saifuddin Nasution berkata, Abdul Khalid akan turut dibantu ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin sebagai timbalan pengarah pilihan raya, manakala Borhan Aman Shah, yang merupakan pengarah jawatankuasa pilihan raya Selangor, dilantik sebagai pengarah operasi pilihan raya.

"PKR telah membuat beberapa lantikan khusus untuk memastikan kelancaran gerak kerja jentera pilihan raya.

"Dengan ini jentera pilihan raya PKR akan dapat bergerak dengan berkesan demi membawa kemenangan kepada parti, Pakatan Rakyat dan rakyat Malaysia," katanya dalam satu kenyataan di sini.

1 comment:

Anonymous said...

PUAK PKR NI BEKERJA UNTUK MENANG PILIHANRAYA. STRATEGI MEREKA SUPAYA RAKYAT TERUS MENYOKONG CALUN PKR APABILA KHALID MB MENJADI PENGARAH PILIHYANRAYA. AGAR TIDAK NAMPAK PERGOLAKAN DALAM PARTI PKR. KITA TENGOKLAH NANTI PENGUNDI CINA, ADAKAH MEREKA MASIH TERTIPU DENGAN PKR ATAU KEMBALI MENJADI MANUSIA NORMAL.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive