Tuesday 7 January 2014

Dr ASRI A.K.A MAZA FITNAH NAJIB TAPI BUDAK SURUHAN [ ADMIN ] MINTA MAAF ??


Dr Maza bekas mufti negeri Perlis telah menarik balik kenyataannya di laman media sosial semalam.

Selepas memfitnah dan memuat naik gambar ruangan pesawat mewah yang di ambil di laman google, digambarkannya sebagai ruangan dalaman pesawat yang digunakan oleh pemimpin kerajaan sehingga memberi tangapan negatif kepada rakyat..




Akhirnya beliau menarik balik gambar berkenaan dan memohon maaf, tapi yang hairannya, pengendali ( admin) FB yang minta maaf mewakili Dr asri bukannya Dr Asri sendiri

Kalau lihat dari kenyataan yang dimuat naik di laman Fb berkenaan, nampak jelas bahawa status berkenaan ditulis sendiri oleh Dr Asri memandangkan tiada tulisan [ Admin ] pada status berkenaan.

Tetapi bila Dr Asri sedar yang kenyataan itu adalah satu fitnah, maka beliau mengarahkan pihak lain untik meminta maaf..


Adakah permohonan maaf itu ikhlas keluar dari hati beliau?

Sepatutnya sebagai seorang yang pernah memegang jawaran mufti negeri, beliau dapatkan dulu maklumat tepat.Bukannya fitnah semberono sahaja, kerana ianya membawa satu persepsi buruk terhadap kerajaan..

Tak sangka bekas mufti pun sangup sebar fitnah.

1 comment:

Anonymous said...

Kehidupan manusia sering mengkambinghitamkan pihak lain untuk menutupi kelemahan diri....tak terkecuali mereka yang mempunyai pendidikan dalam bidang keagamaan....termasuk MAZA juga dan banyak lagi...

Menyalahkan pihak lain merupakan tanda2 mereka yang stres...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive