Tuesday 3 September 2013

@NajibRazak @PMOMalaysia SIAPA LEAK INFO HARGA MINYAK AKAN NAIK KEPADA PEMBANGKANG ??




Itu persoalan yang aku harus tanya kepada pihak kerajaan kerana berita ini mula disebarkan oleh facebookers dan bloggers pakatan pembangkang beberapa hari lepas.. Sedangkan hampir kesemua bloggers dan facebookers Pro BN langsung tidak tahu menahu tentang berita kenaikkan ini..

Malah dalam artikel artikel yang dikeluarkan oleh para bloggers sebelum berita khabar angin ini benar diumumkan oleh Datuk Seri Najib semalam, semuanya menafikan tentang berita kenaikkan harga minyak ini..




Jadi siapa tali barut dalam PMO ataupun Pejabat Kementerian Kewangan mendedahkan berita ini kepada pihak pembangkang ?? Jika pihak kerajaan beranggapan bahawa berita ini adalah satu khabar angin seperti apa yang dikatakan oleh pegawai pegawai di KPDNKK, kenapa tekaan pihak pembangkang tepat iaitu minyak akan naik 20 sen tengah malam ini ??

Kalau macam tu tak gunalah kalau ada rancangan tertentu dari pihak kerajaan waima Datuk Najib sekali pun, sebabnya dengan mudah diperolehi oleh pihak pembangkang.. Siapa dalangnya ? Siapa yang mengatur mahu menjatuhkan Datuk Seri Najib ?? Siapa lagi yang tahu tentang perkara ini ??

Berhati hatilah, sekarang ni sesiapa saja tidak boleh dipercayai.. Aku harap Datuk Seri Najib lebih peka tentang perkara ini.. Musuh dalam selimut lebih kejam berbanding lawan...Dah banyak lagi terjadi tapi masih tak ambil kisah..

2 comments:

Anonymous said...

Admin.. itulah yang peliknya yang memerintah Malaysia sekarang BN tetapi ape2 perkara tentang kenaikan harga petrol & sbg nya, pihak pembangkang yg mulakan dahulu. Kononnya khabar angina semata2 tetapi ternyata ape yg dorang timbulkan benar2 terjadi mcm kes harga minyak naik ni. Apa betul disekeliling DSN adalah propembangkang, sebab tu semua rahsia kerajaan senang bolos. Jgn rahsia besar Negara terlepas ditangan pembangkang buruk padahnya.. Yg mendapat kesan rakyat Malaysia jugak... Fikir2kanlah ...

Anonymous said...

Next time u all janganlah melatah sangat, xpayah salah siapa yang leak, berita yang mereka bocor secara confidence tu tepat, so siapa yang berpegaruh bro, ingat bila dah leak dah xjadi sperti soalan bocor SPM, tapi najib begong sikit dia umum jugak, ha...ha...a credit kena bagi le kat puak-puak ni, Najib kecing u all Admin oii...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive