Saturday 29 June 2013

PEMIMPIN PAS SOKONG DAP NAK TUTUP BAZAR RAMADHAN ??



Tindakkan Pas berdiam diri dengan cadangan Dap mahu Pasar Malam, Pasar Tani dan Bazar Ramadhan ditutup kerana menganggu lalu lintas menjadi tanda tanya.. Pas langsung tidak memberi sebarang respon untuk membantah cadangan dari Dap itu..

Bayangkan kalau Kerajaan Dap Pulau Pinang betul betul melarang peniaga peniaga melayu berniaga di Bazar Ramadhan pada kali ini..Adakah Pas akan membantah ??

Beberapa hari lepas peniaga Uptown Bandar Perda dihalau oleh Kerajaan Dap Pulau Pinang dari terus menjalankan perniagaan di situ





Bayangkan kalau Uptown Bandar Perda bukan dalam pulau pun Dap boleh arah tutup apatah lagi bazar bazar ramadhan ?? Bukan sekali dua kita dengar Kerajaan Dap menjahanamkan perniagaan Melayu, sudah beratus ratus kali kita lihat premis perniagaan Melayu diroboh tanpa sebarang sebab munasabah..

Sayangnya tiada langsung suara pemimpin Pas dan PKR datang membela nasib peniaga Melayu sebelum ini..Jika benar niat Dap mahu mengharamkan bazar ramadhan, pasar malam dan pasar tani, maka kerajaan pusat perlu lakukan sesuatu bagi menyelamatkan peniaga dari ditindas oleh regim Dap..

4 comments:

Anonymous said...

Bagus juga kalau LGE melakukan penutupan bazaar ramadhan, pasar tani dsb. Saya harap ini akan membuka mata orang orang Islam PP kezaliman mreka dan tidak lagi mengundi PAS, PKR jauh sekali DAP pada PRU 14. Tidak apalah menderita 5 tahun kalau akan jadi bahagia selepas itu.

Anonymous said...

Kami di Kedah dah Alhamdulillah...syukur..

Anonymous said...

saya juga suka dap tutup semua di tempatnya berkuasa.. jadi pengajaran kpd melayu angkat roket tinggi tinggi... saya dah bosan menunggu pemuda utk bertindak. kenapa tak bergerak di melaka..

Anonymous said...

Sendiri pilih sendiri tanggong.
Jangan salahkan orang lain.
Masa nak pangkah tak mau fikir buruk baiknya. Sekarang terimalah akibatnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive