Wednesday 15 May 2013

ZUHUDNYA NIK ABDUH ANAK LELAKI NIK AJIS NI !!


Apa benda yang cuba disampaikan oleh budak syiah ni?? Nak bagitau anak Nik Ajis kaya raya berlakon zuhud??

Memang tu realitinya. Anak dan bapak kumpul kekayaan lepastu harta kekayaan simpan kat rumah.Bila keluar belakon zuhud..Bukan aku yang kata tapi mamat syiah penyokong kuat Pas yang tulis ..

Inilah yang diajar selama ini oleh Pas..Dulu Pas ajar penyokong penyokong mereka supaya mempunyai sifat Hasad Dengki terhadap orang Umno..Kalau boleh setiap ungkapan untuk burukkan Umno mesti kena kaitkan dengan rasuah..Tapi lihatlah apa yang berlaku sekarang, semua yang diajar oleh Pas kembali kepada mereka..

Ruangan media sosial menjadi medium untuk mendedahkan tembelang pemimpin sendiri yang mana selama ini mereka telah ditipu oleh pemimpin mereka ini..



Sebelum tu aku nak tanya, kaya sangatkah Nik Abduh tu? bukan apa, puak penyokong Pas tak habis habis kata Nik Ajis bapak kepada Nik Abduh ni hidup sederhana..Betul ke?? Dengar kata keluarga Nik Ajis ada bisness sampingan seperti stesen minyak petronas, tanah berjuta juta di Kota Bahru ?? dan diakui sendiri oleh Nik Ajis..

Mudah mudah saja penyokong Pas kena tipu dengan lakonan pemimpin Pas yang kaya raya..

2 comments:

Anonymous said...

Macam mana tu kita harus IKHLAS MEMANDIKAN JENAZAH DGN AIR KUNING..... tu salah UMNO...... UMNO curi air bawak ke KL/SELANGOR.......kah kah kah

Mmmmmmmm REDHA IKHLAS..........mmmmm

Harus ikhlas pemimpin kaya harta byk ....dan kita redha.dan ikhlas mereka MENYEMBUNYIKANNYA.....

Anonymous said...

tag line pas, kalo orang2 minta bantuan "orang pas takde duit, pegi minta kat UMNO", tapi dia orang pulun duit sedekah fisabillah, masaAlah! contoh duit Mamali, ceramah sana,ceramah sini kutip tabung, sampai pilihanraya pun ada tabung, tuan2 kat atas bergelumang dengan duit, yang bawah2 bergelumang dengan sedekah, tu pun puak2 ni tak faham2, pegi le check sendiri betul ke tak....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive