Tuesday, 14 May 2013

ANWAR IBRAHIM NI NAK TURUN SENDIRI KE NAK RAKYAT TURUNKAN??




Politik jalanan serta kekacauan yang ditimbulkan oleh Anwar kebelakangan ini membuatkan rakyat semakin muak dengan Anwar.

Tindak tanduk Anwar yang suka menyalahkan kerajaan dan menimbulkan persepsi buruk terhadap Datuk Seri Najib membuka mata ramai pihak siapa Anwar sebenarnya..

Sebelum ini Anwar telah berjanji mahu bersara dari arena politik Malaysia jika pakatan gagal ke Putrajaya dan selepas keputusan PRU ke 13 diumumkan, lain pula jadinya..anwar tetap berkeras mahu diangkat menjadi Perdana Menteri alasannya PR menang undi Popular..Beliau menuduh BN dan Spr merampas kemenangan dari beliau..

Rakyat Malaysia yang mengundi beranggapan bahawa Anwar tidak lagi relevan sebagai pemimpin. Anwar hanya layak menjadi pensyarah di Universiti seperti apa yang dijanjikannya sebelum ini ataupun bersara dari dunia politik..





Terbaru, Kaji selidik majalah The Edge mendapati 76.29% rakyat Malaysia mahu Anwar Ibrahim menepati janji dan berundur dari politik setelah gagal ke Putrajaya.

Majoriti rakyat Malaysia sudah mula bosan dengan politik jalanan yang dilaungkan oleh Anwar Ibrahim yang merasakan bahawa keputusan PRU13 tidak adil hanya berpihak kepada BN.Namun kita jangan lupa bahawa calon PR menang lebih banyak majoriti dari calon BN.Kebanyakkan mereka menang dengan majoriti yang cukup besar sehingga timbul pertanyaan mana datangnya pengundi pengundi ini.Peliknya mereka pertikaikan kemenangan BN tetapi menerima kemenangan mereka..

Pihak yang kalah sepatutnya menerima dengan hati yang terbuka, bukannya mengheret rakyat sebagai perisai untuk demonstrasi jalanan..

Rakyat Malaysia harus kembali bersatu dan bersama memajukan negara, bukannya memburukkan negara di luar seperti apa yang dilakukan oleh anak anak didik Dap..

3 comments:

Anonymous said...

Susah bebenor nak turun KERUSI NAK BEREBUT KERUSI......Mana mana mamak islam tolonglah beli dan hadiahkan KERUSI BESI kat dia supaya dia duduk kat rumah tak patah kerusi tu sepjg hayat........

Kerana india islamlah dia kalah (katanya bangla)

Puak pakatan belilah KERUSI DAH ........ Tak taulah

Komuniti Oku said...

Dia ketegak nak mampoi.

Anonymous said...

nuar ni ntah apa nak jadi pun tak tau. makin tua makin teruk perangainya. budak pun kalah. bebal tak boleh diajar pandai dia tak boleh diikut langsung. tak tau malu tul. dari muda sampai ketua asih merusuh je kerjanya. nak sangat jd PM. dia pikir dia tu sape ye. sendiri angkat diri jadi PM. eeee tak malunya. ooiii nuar. ko duk umah diam2 la. layan cucu. buat amal ibadah banyak2. ko tu dah tua. ni time usia tinggal sisa je. kalau mati nanti jawatan PM tu bukan boleh buat lepas siksa kubur pun.lagi satu asyik berdemo, merusuh tu bukan boleh kasi perut kenyang pun. sekarang ni time keja. apaa laaaa. terima qadak dan qadar Allah la tu pun kalau ko percaya dengan rukun iman tu la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive