Monday, 13 May 2013

PANASS !!! " BANGLA " AKAN SAMAN SUARA KALDAIAN ??



Mungkin kerana takut dikenakan tindakkan Mahkamah (saman) maka lidah putar belit pkr terpaksa memohon maaf akibat ketelanjuran memfitnah penyokongnya sendiri akibat terlalu ghairah mencari isu pengundi bangla

Tanpa membuat sebarang research lelaki keturunan mamak ini menjadi mangsa eksploitasi akhbar pakatan pembangkang..Modus operandi mereka cukup mudah.Mencari individu wajah persis bangla, serang lelaki itu seteruk teruknya dah keluarkan dalam akhbar dengan tajuk agak bisa didengar agar akhbar mereka laris dijual..



Modus operandi yang sama diguna pakai untuk menyerang kerajaan BN..Bila ada fitnah terbaru akan diletakkan di muka hadapan.Tapi bila nak mohon maaf, letak kat tempat paling kecil agar pembaca tak berapa perasan..

Kalau korang kat tempat lelaki yang dituduh bangla tu apa perasaan korang?? baca tajuk sudah lah, memang niat nak menghina..Bukan kat diri sendiri malah seluruh keluarga akan terasa hina..

Aku harap brader yabg dituduh bangla tu saman ja lidah rasmi pemfitnah no 1 dalam Malaysia ni..Biar tahu langgit tu tinggi ka rendah..

Kasi ajar sikit editor suara keldaian daily supaya jangan sesuka hati nak fitnah orang..

2 comments:

cahaya pelangi said...

ghairah sangat memfitnah!!! padan muko ko!

Anonymous said...

FASIH BERBAHASA MELAYU/MALAYSIA

1. PASTI...MELAYU
2. DIKENALPASTI....BUMIPUTERA
3. LEBIH MEMAHAMI.....INDIA
4. Haiya...lu mau pegi mana..mali mali....haiya soli soli.....botot botot ic lu botot...haiya gua lingat lu olang....?????????(negara mana ni)

Mintak ic olang lu sape...biaDAP

LAGU BARU....

NAAGAALAKUUUU TANA TUMPA......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive