Wednesday 24 April 2013

OIII ZUL YA A.K.A BELOGER PENCACAI PAS KEDAH !! SAPA YANG MULA PROVOK ??



Kesian aku tengok beloger tua Pas Kedah a.k.a Zul Ya semalam beriya iya buat sidang media mendakwa kononnya BN buat provokasi serta fitnah terhadap mereka dan melanggar peraturan akta SPR..



Lepas tu aku nak tanya pulak kat Zul Ya, pada hari penamaan calon baru baru ni dia ada upload beberapa gambar provokasi dan memfitnah BN, bukankah banner tu melanggar peraturan akta SPR??







Bukankah semua banner banner diatas tu fitnah terhadap BN?? Bila hang buat tak pa, bila orang lain buat salah belaka, siap buat PC lagi lak tu.. Adehh memang tak dak modal lain nak cari..

Silap banyak aku takdak kat situ, kalau ada, dah tentu aku buat bantahan terhadap SPR, buta buta saja BN menang 4-0 kat Alor Star..Tapi untuk kes ni aku cuba rujuk dengan rakan rakan dalam SPR..Kalau boleh diterima, bermakna ada PR bakal dapat habuan lah..

Bukti dah ada.. Lain la kalau si Zul ya ni penakut padam semua gambaq ni.. Bukan apa dia ni kan spesis penakut piang..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive