Thursday 1 November 2012

EKSKLUSIF !!! PROJEK LEMBU HALIMUNAN PAS KEDAH DIDEDAHKAN !!! #TukarKedah


Inilah projek lembu mega kebanggaan Pas yang dicanangnya sebelum ini akan memberi pulangan lumayan untuk menambahkan pendapatan kerajaan negeri..

Beberapa hari yang lalu Datuk Abdul Rahman Dahalan (BN-Kota Belud) membidas pembangkang kerana cuba 'menutup mata' terhadap isu lembu di Kedah walaupun perkara itu dinyatakan dalam Laporan Ketua Audit Negara 2010-2011.

Laporan itu menyatakan kerajaan Kedah membelanjakan RM1 juta untuk mengimport dan membela lembu dari Australia.

"Skandal ini sama seperti NFC (National Feedlot Corporation ) tetapi kita tidak nampak pula ia dibawa oleh pembangkang. Ada yang mengatakan RM1 juta itu satu jumlah tetapi kalau dibandingkan dengan ekonomi Kedah, sudah tentu RM1 juta itu adalah besar.

"Saya ingin terangkan skandal RM1 juta ini jika dibandingkan dengan peratusan terhadap Bajet Kedah yang bernilai lebih kurang RM1 bilion, ia kira-kira 0.1 peratus.



Sebenarnya projek mega ini adalah idea dari orang yang sangat rapat dengan MB.Kononnya beli lembu dari Australia dan jual kepada Indonesia akan memperoleh pendapatan berlipat kali ganda..Pelik jugak, takkan lah orang indon tak reti nak beli lembu untuk negara sendiri..

Sebab projek ni jugaklah ramai puak Pas Kedah dihantar berombongan ke Australia dan ke Indonesia, kononnya nak pi buat kerja, tapi yang nampak semuanya lebih kepada pi melancong macam "Rombongan puak Pas Kedah menghabiskan duit kerajaan"

Orang ini jugalah dalang segala projek projek bermasalah di Kedah.Sebabnya bila MB tiada atau cuti sakit Orang ini lah akan membuat keputusan sediri kononnya mewakili MB..

Sebab tu MB asyik sebut tak tau saja..Bila pentadbiran Pas Kedah di serang, Orang ini lah akan mengerakkan jentera blogger yang bernaung dibawah Urusetia Penerangan untuk menjawab segala serangan dan menjadikan beberapa orang pegawai KCS sebagai kambing hitam bagi menutup kerja kerja jahat mereka..

Ramai juga pegawai KCS menjadi kambing hitam "Orang ini" dari belakang..SUK Negeri Kedah alami nasib yang sama seperti KCS KCS lain, beliau juga didesak untuk letak jawatan kerana dituduh melanggar undang undang tempatan..

Sikit hari lagi MTK akan dedahkan siapa orang yang menjadi mastermind keatas segala projek projek hitam dan orang yang menjadi tangan jahat dlam pentadbiran di Kedah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive