Monday 3 September 2012

TUDIAA !!! ANWAR DITIMPA BALA SETIAP KALI TURUN KE KEDAH


Aku memang salute lah dengan geng GERAK KHAS PERKASA yang berjaya buatkan Anwar dan balaci balacinya goyang..Ini baru dinamakan demokrasi, bila puak beruk bersih berdemo lakukan aksi ganas di dataran bukan main seronok hampa puji..Kali ni bila geng Gerak Khas Perkasa buat hampa dah goyang..Itu baru 50 orang, bukan lagi 1000 orang yang turun..

Bagi yang tak kenal dengan geng Gerak Khas, kat bawah ni ada video dimana sebelum ini pernah berlaku kejadian yang sama ketika Anwar hadir di Majlis Perasmian Pejabat PKR di Jalan Putra Alor Setar...Geng Gerak Khas Perkasa ni lah akan menentang kehadiran Anwar di Kedah habis habisan..




Tindakkan Gerak Khas Perkasa semalam adalah untuk menentang Anwar dari terus menyampaikan tazkirah politik di dalam Masjid..Mereka berkumpul dan mempamerkan tiga banner bertulis "Perkasa Kota Setar menentang penggunaan masjid sebagai pentas politik" dan dua banner pula menulis "Jangan pecah belah perpaduan khariah Masjid Seri Pumpong".


Anwar sampai ke Masjid Al Husin sebelum maghrib pada lebih kurang 7:20 PM dan bertembung dengan 50 orang berbaju hitam yang telah berhimpun di perkarangan masjid. Puak ini menjerit menuntut Anwar supaya berhenti..Sambung baca kat SINI

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive