Sunday 2 September 2012

PANASS !!! CHINADOLL CUBA CEROBOH BILIK BANG NON ??




Kihkihkih, drama bas kena simbah cat merah tak jadi terus ubah plan kononnya bilik anwar pulak kena cuba diceroboh..Kalau betul lah nak kena ceroboh mungkin kerja kerja orang PKR tak pun balaci upahan Pas yang cukup terkenal dengan benda benda macam ni..

Yelah pelik jugak aku selalunya bilik bilik yang diduduki pemimpin Pkr atau pas mesti ada bodyguard,lebih lebih Anwar..Bodyguard ada sampai 3-4 tapi takkan sorang pun tak boleh jaga bilik hotel??

Sekarang ni semua hotel tak kira hotel budget sampailah ke hotel 6 bintang semuanya ada CCTV..Dah tentu dapat rakam semuanya..



Selain bas yang digunakan PKR disimbah cat dan cermin depan dipecahkan awal pagi, bilik hotel penginapan Ketua Umumnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim didakwa cuba 'dicereboh' pihak tertentu.

Ketua Pembangkang itu berada di sini sempena ceramah anjuran parti tersebut.

Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Kelantan, Mohammad Azihan Che Seman berkata, pihaknya mendapat maklumat itu ketika mengadakan pertemuan dengan Anwar pagi tadi.

"Kita cukup kesal dengan kejadian yang tidak bertanggungjawab ini dan berharap berkuasa mengambil tindakan tegas," katanya kepada Sinar Harian di sini.

Bagaimanapun belum jelas motif dan bagaimana cubaan ceroboh itu dilakukan.

Sehubungan itu kata Azihan, pihaknya akan membuat laporan polis di sini.


MTK
HEBAT BTOL WAYANG ANWAR NI KAN..MACAM MACAM CARA DIA REKA KONONNYA SEMUA NI SALAH UMNO

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive