Tuesday 4 September 2012

TERKINI !!! GAMBAR MB KEDAH AZIZAN RAZAK TENAT TIDAK BERMAYA ??

ust azizan letih dan tidak bermaya

Gambar Ustaz Azizan Razak kali ni kelihatan penat selepas beberapa hari tersebarnya gambar Azizan tengah gembira makan bersama pemimpin Pas yang lain..Lakonan bahawa beliau sudah sihat hanya mahu menyedapkan hati rakyat sahaja... Memandangkan kerajaan Pas Kedah sekarang ni dibawah PEMANDU..Maka beliau terpaksa memaksakan diri untuk menghadiri  jamuan hari raya anjuran Pas tersebut..





Spekulasi bahawa jawatan beliau akan digantikan sekiranya ada calon yang sesuai telah dinafikan exco kerajaan negeri sedangkan AJK Pemandu yang dilantik Pas Pusat telah mengeluarkan kenyataan dalam sebuah portal bahawa kemungkinan Azizan akan digantikan..

Memetik laporan dari Sinar harian difahamkan, pemimpin Pas Pusat sudah mengadakan beberapa perbincangan untuk mencari calon sesuai menggantikan Azizan.

Sebuah laman blog (Kedah Ke KL) pula mendakwa, masalah kesihatan Azizan dijadikan alasan oleh pemimpin Pas yang berpengaruh untuk menyingkirkan Azizan daripada jawatan Menteri Besar, manakala sebuah blog (Unit Media Kedah) melaporkan Azizan kini dikelilingi pemimpin yang mahukan jawatan beliau termasuk Exco Kerajaan Negeri.( Baca penuh kat SINI )

Sebagai menghormati Ustaz Azizan sebagai MB Kedah, MTK nasihatkan beliau banyak berehat dan tumpukan pada kesihatan beliau..Soal kesihatan tak perlulah nak politikkan, kalau betul betul sakit dan perlukan penjagaan rapi pergilah berehat.


MTK
Bukan apa kami kat TMK ni takut kalau isu seterusnya yang kami nak bongkar lepas ni boleh rebah kerajaan Pas Kedah..Masa yang kami berikan pun dah makin tamat..Jadi bila bila masa saja kami akan dedahkan..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive