Sunday 23 September 2012

PANASS !!! PAS KEDAH BALAS DENDAM TUNTUTAN DAP ??




Agak menghairankan apabila Pas masih tidak berani untuk bersuara dengan tuntutan terbaru Dap untuk menambah lagi dua kerusi parlimen di Kedah..

Tindakkan itu sedikit sebanyak memberi gambaran bahawa Pas seolah olah mahu membalas dendam keatas apa yang terjadi terhadap parti mereka di Pulau Pinang..Walaupun Pas pernah dijanjikan jawatan oleh kerajaan PR yang diterajui oleh Dap setelah Pas memenangi PRK yang lalu, namun semua itu langsung tidak ditunaikan oleh Dap..

Malah Pas selalu dianaktirikan dalam apa apa juga keputusan di Pulau Pinang..Jika di Kedah pula, Dap beriya iya mahu pas menambah kerusi bagi mereka..Kerana bagi Dap mereka juga layak untuk diberi dua lagi kerusi tambahan untuk bertanding di Kedah..



Dap juga bersuara jika tuntutan itu tidak dipenuhi,maka mereka akan merujuk kepada Pas pusat supaya campur tangan dalam isu ini..

Desakan Guan Eng itu sebaliknya bercanggah dengan pendirian Azizan yang mendedahkan bahawa DAP tidak akan mendapat kerusi tambahan pada Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13.

Azizan berkata pembahagian kerusi antara PAS, Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP kekal berdasarkan status quo 2008.

1 comment:

Anonymous said...

SAHABAT2..MARI TGK VIDEO DI YOUTUBE..... 'NEW ORDER - TANGAN ASING HANCURKAN MALAYSIA'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive