Tuesday 29 May 2012

PANASS !!! NURUL IZZAH SERAH VIDEO PAPA MAIN DENGAN CHINA DOLL ?? BUKAN HADI KATA BESI KE ??



Tindakkan Nurul Izzah mempercayai rakaman video dan menyerahkan kepada pihak polis telah melanggar fatwa Hadi Awang..Masih segar dalam ingatan bila hadi awang terpaksa melabelkan video anwar menutuh china doll sebagai "besi" kerana mahu menyelamatkan kemaluan Anwar..Walaupun pakar dari luar negara mengatakan video itu 99.9% tulen.

Berbalik kepada rakaman video,Nurul telah menyerahkan rakaman video kekecohan semasa ceramah PKR di Lembah Pantai dan dua pautan video yang semuanya tahu mungkin dari penipukini dan TVSelangor..



Persoalannya Kenapa Nurul boleh terima bulat bulat rakaman dari Malaysiakini dan TVSelangor sebagai bahan bukti? dan Kenapa pula nurul berdiam bila rakaman video papanya menyontot china doll yang terbukti tulen??

Jadi pesanan kepada nurul, kemukakan bukti yang kukuh dulu. Video yang diserahkan itu belum cukup kukuh untuk menunjukkan Umno bersalah..Jangan nak salahkan orang lain dulu tanpa usul periksa..Serah rakaman yang original bukannya yang dah diubah suai oleh penipukini..

Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar, menyerahkan rakaman video kekecohan semasa ceramah PKR di pekarangan Pangsapuri Pantai Permai, Lembah Pantai, Kuala Lumpur, Khamis lalu, kepada polis.


Naib Presiden PKR itu berbuat demikian ketika membuat laporan di Balai Polis Pantai, Jumaat lalu.


"Saya menyerahkan dua pautan video yang disiarkan portal berita menunjukkan provokasi yang dimulakan Umno.

MTK
DAN TAK ADA MODAL LAIN,SEMUANYA SALAH UMNO..BAPAK KO SONTOT CHINA DOLL PUN SALAH UMNO,BAPAK KO MAIN DENGAN SHIDAR PUN SALAH UMNO..PTUUIIHH

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive