Saturday 23 June 2012

PANASS !!! VIDEO YANG TERSEBAR DI SINGAPURA PUNCA RAFIZI LETAK JAWATAN ?



ANGIN tarak, ribut tarak, tiba-tiba Rafizi letak jawatan sbagai Ketua Pegawai Eksekutif (CEO), Pejabat Penasihat Ekonomi Selangor aka idolanya, Anwar Ibrahim. Takkan merajuk kot? Kalau merajuk, apa yang dirajukkan?

Rafizi didendang sebagai ‘hero PKR’ kerana peranannya memutar belit fakta dalam laporan audit 2010 mengenai NFC, yang menyaksikan Datuk Seri Shahrizat Abd Jalil meletakkan jawatan Menteri. Soal betul atau tidak itu dibelakang, yang penting adalah peranan di mata PKR, bukan tak perform macam Ahli Parlimen Kelana Jaya.

Nak kata Rafizi meletakkan jawatan kerajaan untuk bertanding dalam pilihanraya, mustahil. Tarikh sebenar pilihanraya masih belum diketahui bila, awal sangat nak letak jawatan.

Jadi penulis tidak merasakan itu sebabnya, mesti ada sebab lain yang lebih kukuh. Dalam fikiran penulis ada beberapa teori konspirasi yang boleh difikirkan.


Pertama, mungkinkah perletakkan jawatan yang mengejutkan ini ada kaitan dengan berita yang baru tersebar mengenai video perlakuan homoseksual dua orang lelaki (salah seorang mirip Anwar) yang dikatakan sedang tersebar sekarang. Video tersebut khabarnya dirakam di Singapura satu masa yang lama dulu, ketika Lee Kuan Yew masih jadi Perdana Menteri Singapura pun.

Kalau benar Rafizi terlibat, mau umurnya sekitar 13 tahun sahaja ketika itu (Lee Kuan Yew bersara dari jawatan PM Singapura pada 1990). Golongan gay atau biseksual ini memng diketahui mudah ‘horny’ dengan budak-budak muda, lagi muda, lagi bagus – ketat, rapat, sendat.

Ini bukan suatu yang mengejutkan kerana takkan boleh tetiba Anwar ‘intim’ dengan Rafizi secara tiba-tiba. Malah pernah direkodkan pada 1995, Anwar ‘berlari’ ke England sebaik menerima panggilan dari Rafizi yang ketika itu belajar disana.

Seorang Timbalan Perdana Menteri berlari ke England demi seorang budak lelaki yang diketahui sekarang bukan dari kalangan ahli keluarga, ini mesti ada suatu yang luar biasa. Tambahan pula kedua-duanya punya kaitan yang sama – MCKK, dimana kepintaran dan ‘hentam belakang’ antara resepi kejayaan.




Adakah video tersebut kaitannya?

Itu teori konspirasi yang pertama. Teori konspirasi yang kedua, mungkinkah Rafizi tertekan dengan tAzmin Ali yang tidak dapat membendung rasa cemburunya setelah melihat Rafizi naik begitu cepat dalam PKR, walaupun umurnya masih mentah?

Bertambah berbulu Azmin bila Rafizi awal-awal diumumkan akan bertanding di Parlimen Pandan dalam pilihanraya akan datang dan Azmin pula di arahkan Anwar untuk membuat pengumuman tersebut dalam satu siri ceramah beberapa minggu lepas. Azmin sendiri tidak diberi kelebihan itu walaupun dia lebih senior, lebih lama, lebih banyak berkorban dibanding dengan Rafizi.



Tak perlu disebut lagi apa pengorbanan Azmin yang hebat sangat tu, cukuplah seperti yang dah ramai tahu. Sedangkan Rafizi korban apa, pungkoq dia sendiri?

Mana-mana satu pun, ini perkembangan yang menarik untuk dinanti. Tambahan pula laporan The Sun yang memetik sumber dalaman PKR bahawa Rafizi tidak dapat dihubungi kerana dia tidak menjawab telefonnya.

SUMBER : MYKMU

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive