Sunday 17 June 2012

BIADAP !! LEBAI PAS BERTAKBIR BILA AL QURAN DI PERMAINKAN OLEH SI KAPIR LAHANAT INI !!



Video ceramah Adun Simpang Pulai Chan Ming Kai ini dirakamkan pada 20 April yang lalu di Taman Bandar Baru Bidong Kedah.

Apa yang menariknya orang PAS ada yang bertakbir dan ada yang berasa bangga kembang kencut hidung melihat kafir harbi ini mempermainkan ayat Quran.Kononnya nak nampak begitu dekat dengan umat Islam,quran digunakan sebagai dalil,yang turun mendengar ceramah pulak yang tak reti bahasa arab balik kerumah cerita dekat anak bini pemimpin pakatan walau pun kapir boleh ngaji quran.

Chan Ming Kai baca surah An Nisa ayat 58,korang dengar dan bandingkan terjermahan yang beliau baca sambil kedengaran puak khawarij tergelak sakan keseronokan.


Surah An Nisa ayat 58 versi Chan Ming Kai"apabila engkau dalam membuat keputusan keatas manusia,maka wajiblah engkau putuskan dengan keadilan"

Quran versi pakatan berlainan maksudkah?Ini yang diajar oleh Anwar,Nik Aziz dan seluruh pemimpin pakatan?

Haprak pakatan dan khawrij PAS dan angkat Chan Ming Kai jadi salah seorang khalifah,apa korang taknak angkat dia jadi Ostad ker?

KLIK SINI UNTUK LIHAT VIDEO Pisau.net


MTK
Ini soal Agama pun Pas tak ambik kisah,kata perjuangkan Islam.tapi tengok lah sendiri macamna pas mengajar Islam kepada kapir kapir yang biadap ni ??

1 comment:

Unknown said...

kalau boleh link kn blog sy di blog list anda...mhn jasa baik anda
anakjatimalaya93.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive