Sunday 17 June 2012

PANASS !!! CIRI CIRI SYAITAN ADA PADA USTAZ PAS NI ??


Seorang lelaki yang bergelar ustaz membuat kenyataan penghinaan terhadap Sultan Johor di dalam FB beliau..Beliau juga seorang penyokong tegar pas cuba menghasut rakyat membenci Sultan Johor dengan kata kata penghinaan..

Sebelum ini Bekas MB Nizar Jamaluddin telah membangkitkan kemarahan rakyat terutamanya rakyat Johor kerana menghina Sultan Johor..




Pas serta penganut penganutnya tak serik serik dengan apa yang berlaku sebelum ini,malah dua hari lepas Tuanku Mahkota Johor dalam twitternya berkata Kepada ahli ahli Politics, Jangan cuba menipu dan pecah belahkan Rakyat Johor, untuk kepentingan diri sendiri. Negeri Johor adalah negeri yang Berdaulat. Dan kepada Rakyat Johor, janganlah senag sangat terpengaruh dan merosakkan keamanan Negeri untuk individu individu yang tamak dan gila kuasa, yang sanggup menipu dan menganiakan kehidupan Rakyat. Negeri Johor ini adalah negeri yang berdaulat, yang mempunyai Raja dan Kerajaannya sendiri sejak 1885, sebelum adanya negara bernama Malaysia. Sebagai Rakyat Johor kami harus sentiasa bersatu dan ingat, iaitu "Muafakat itu Berkat". A'kum


Nak tengok apa yang Ustaz ni tulis lagi klik kat sini...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive