Thursday 2 February 2012

PANAS!! PAS MEMANG CELAKA BELUM MENANG PRU DAH SAPU DUIT RAKYAT!!?

Apa nak jadi dengan Parti Pas ni (Parti Adat dan Sukan). Hinggakan majlis maulidur rasul pun menjadi tempat nak mereka nak paww duit rakyat. Kalau tak percaya baca artikel dibawah,


Pas Putrajaya akan menganjurkan majlis makan tengah hari sempena Maulidur Rasul bersama Naib Presiden Pas, Salahuddin Ayub pada 5 Februari ini bertempat di Dewan Kondominium Saujana Aster, Jalan P11H/1, Presint 11, Putrajaya.


“Program ini diadakan bertujuan menyemai cinta dan kasih kepada Rasulullah s.a.w. dengan menjadikan sambutan Maulidurrasul pada 12 Rabiulawal setiap tahun sebagai syiar,” kata Ketua Pemuda Pas Putrajaya, Mohd Khoirol Anwar Mat Zuki.

Selain daripada itu, kata beliau program makan tengah hari itu disasarkan untuk mengutip dana bagi menghadapi Pilihan raya Umum ke 13 yang dijangka berlangsung pada bila-bila masa.


Pas Putrajaya, katanya mensasarkan kutipan sebanyak RM50,000 akan berjaya dikutip dengan program yang dianjurkan itu.


Tambahnya, tiket berharga RM20 seorang dijual dengan harapan penyertaan daripada pelbagai peringkat.


Tiket boleh didapati dengan menghubungi Dr Hairul di talian 013-1234567.


Katanya, sebagai simbolik kepada kemenangan rakyat pada PRU ke 13, Putrajaya sering kali disebut di bibir rakyat oleh mereka yang dambakan sebuah kerajaan baru yang adil, bersih, berkebajikan, telus dan amanah yang dipimpin oleh Pakatan Rakyat.


Bagus betul puak ni, kutipan derma adalah satu simbolik kemenangan Pakatan Haram. Rakyat yang dambakan kerajaan baru yang adil, bersih, berkebajikan, telus dan amanah, harus menderma banyak-banyak pada mereka, baru mereka akan jadi sebuah kerajaan yang bagus.


Mungkin itu yang dimaksudkan oleh Pas Putrajaya ni. Derma banyak-banyak pada mereka untuk mereka menjadi kerajaan yang baik.


Kalau jadi kerajaan nanti, mereka akan buat slogan "dermalah duit untuk negara" heh..


kedahkekl


MTK

Pas memang parti celaka.dulu nik ajis kata tak sambut mauliduRasul tak apa,tapi tahun ni boleh pulak.siap paww duit rakyat lagi.memang dasar celaka la parti ajaran sesat ni..


Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive