Wednesday 11 January 2012

WAJIB BACA !!! ANWAR HADAPI KEMENANGAN DALAM KERISAUAN







MENANG KES LIWAT,KALAH KES MORAL


Walaupun Mahkamah telah mengumumkan yang Anwar Ibrahim dilepaskan dan dibebaskan dalam kes liwatnya terhadap Saiful Bukhari Azlan,tetapi pada pendapat MTK,Anwar tetap Bersalah bukan saja kepada rakyat malah seluruh kepimpinan UMNO terutama Datuk Sri Najib dan Datin Sri Rosmah Mansor yang turut di heret ke dalam mahkamah di sebabkan percaturan politikus sempit beliu.


Kes liwat ini hanyalah antara Anwar dengan Saiful Bukhari sahaja,dan tiada tangan ghaib di belakang kamar mahkamah.Tujuan Anwar mengheret DS Najib ke dalam kes liwat beliau di sebabkan kerakusannya untuk menjadi Perdana Menteri tidak tercapai apabila semakin tertekan dengan perubahan yang dilakukan oleh Ds najib di dalam pentadbiran kerajaan.


DS najib pula sangat komited dengan tranformasi yang di lakukan beliau yang kini mendapat liputan meluas seluruh duinia,sehingakan banyak pemimpin antarabangsa memuji tranformasi yang dilakukan oleh ds najib.








Terima kasih buat Anwar yang telah banyak membantu mempopularkan Malaysia di mata dunia dengan siri siri pembohongan antarabangsa beliau memfitnah Ds najib dan Kerajaan serta seluruh rakyat Malaysia.


Harus di ingat bahawa Anwar hanyalah tiket Dap ke putrajaya tapi bukan sebagai Pemimpin tetapi kepimpinan yang tidak dapat terserlah oleh kerana kezaliman kerajaan..Sekarang Anwar tidak lagi dipenjarakan,jadi siapa yang akan memerintah negara??Dap tetap akan menuntut segala janji Anwar kepada mereka jika Anwar menjadi Perdana Menteri kelak.


Jadi dap lah yang akan menerima hasil kemenangan Anwar ini dan bukannya rakyat.




JADI BUAT SELURUH JENTERA UMNO DAN BARISAN NASIONAL AYUH BANGKIT KITA LAWAN PAKATAN SAMPAI HABIS HABISAN..KERANA APA?KERANA ANWAR ADALAH BAPAk SEGALA PENIPU,BAPAK SEGALA PEMFITNAH.




MTK
liwat tetap liwat tapi suka sama suka.Bila nak minta maaf ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive