Friday 13 January 2012

PANAS!!! EXCO REGIM DAP PENANG PALING TELUS??


Memang menakjubkan beb.. Setelah pengisytiharan harta yang dibuat oleh Exco-exco regim kerajaan DAP di Penang hari ni, gua dimaklumkan bahawa Malik Kassim langsung tak ada harta..

Korang kenal tak Malik Kassim? Dia adalah Exco Hal Ehwal Agama dalam kerajaan negeri DAP P.Pinang dan merupakan balaci paling setia kepada Guan Eng..

Korang percaya atau tak itu terpulanglah pada korang.., tapi apa yang gua diberitahu ialah, Malik Kassim cuma ada sebijik kereta Proton Tiara semenjak hampir 4 tahun dia jadi Exco..

Dan baru-baru ni je dia beli kereta lain bagi menggantikan Proton Tiara dia tu.., itu pun dengan pinjaman ansuran kerajaan.. Hebat!!!

Ajaib tak? Nik Aziz pun kalah dengan Malik Kassim punya zuhud ni beb..

Gua tak sangka macam tu sekali hebatnya Malik Kassim.. Lepas ni, gua cadangkan Malik Kassim diangkat jadi Ketua Menteri untuk gantikan Guan Eng..

Orang zuhud macam Malik Kassim tu lah yang rakyat nak.. Bukan kaki kebas dan rampas macam Guan Eng..

So.., mulai hari ni.., gua sokong Malik Kassim jadi CM Penang yang baru.. Walaupun suara dia macam itik, gua tak kira.., gua sokong jugak.

Hidup Malik Kassim!! Hidup Proton Tiara!!! Hahahaha...

MPP ONLINE


MTK
tudiaa,malik itik pakai tiara saja,,ostad jijan dgn nik ajis tak mau buat di kedah ka?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive