Monday 2 January 2012

KASI PANAS !!! MAHASEWEL KANTOI MENIPU LAGI

OPS,TERSALAH PESAKIT LA PULAK






Mahasewel yang cedera akibat tindakan BODOH sendiri akan mengambil tindakan mahkamah kepada PDRM yang menyebabkan dirinya cedera parah separuh mati(seperti yang twit yang di sebarkan oleh rakannya si adam adli)

“Safwan mendakwa dia dipukul menggunakan lutut oleh anggota polis terbabit sehingga pecah bibir, sakit dada, dan keadaannya sekarang stabil dan dia sudah sedarkan diri.



Tapi lain pula dcerita dari rakannya(adam adli)yang mengatakan bahawa safwan ditumbuk dua kali di muka


lihat video di bawah






Mereka cuba memprovokasi polis dan menyuruh polis beredar dari situ.walaupun polis sudah memberi amaran tetapi tidak diendahkan.

Tapi sayangnya taktik pembangkang yang digunapakai oleh mahasewel telah di hidu awal oleh pihak polis..ternyata PAK ANWAR dan kroninya memang menjadi dalang kepada demo ini.

Dalam pada itu Polis akan menubuhkan satu pasukan khas bagi menyiasat dakwaan berunsur fitnah dalam beberapa blog berhubung isu penuntut universiti dipukul polis dalam satu perhimpunan haram di Perak semalam.

Ketua Polis Perak, Datuk Mohd. Shukri Dahlan berkata polis juga mempunyai bukti-bukti yang kukuh untuk menyangkal fitnah yang dilemparkan itu.

"Semasa perhimpunan haram itu, beberapa jurugambar dan jururakam polis ditugaskan untuk merakamkan kejadian tersebut sebagai bukti polis tidak menggunakan kekerasan termasuk mencederakan mana-mana penuntut.

"Oleh itu, saya telah mengarahkan satu kajian dilakukan pasukan khas tersebut bagi menunjukkan dakwaan yang dilemparkan itu adalah tidak benar,”

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive