Monday 19 December 2011

HARAM JADAH!!! BUKTI MAHASISWA DIJADIKAN KAMBING POLITIK PEMBANGKANG

                                                       TENUK2 BERARAK MENCARI MAKAN


MTK hairan dengan perangai mahasiswa sekarang.apa lagi yang tak puas hati dengan auku ni.ada saja yang tak kena.Pembangkang pula menjadi dalang mereka untuk menentang AUKU ni.Buktinya dapat di lihat melalui video ini.




                                            dalang yang menghasut anak melayu berdemo

Semalam pelajar pelajar ini berkumpul berarak sekitar kuala lumpur untuk serah memorandum antaranya berhubung tuntutan memansuhkan AUKU.dan membuat tuntuan menuntut kebebasan akedemik,membenarkan mahasiswa untuk bersuara,memberi kuasa autonomi untuk menjalankan pilihan raya politik,hal megurus tadbir persatuan dan aktiviti,serta di beri kebebasan untuk sertai politik.


Dalam pada itu juga mereka dengan biaDAP menurunkan gambar Ds Najib di PWTC dan menaikkan bendera mereka sebagai tanda memprotes AUKU ini.

                                                                     KURANG AJAR

Baru jejak kaki dalam IPT dah mula tunjuk pandai nak berpolitik.IPT bukan tempat berpolitik.IPT ni tempat belajar menimba ilmu,tak usah lah nak sibuk berpolitik.tunggu habis belajar nanti masuk la mana mana parti pun.politik lah sampai mati,masa tu dah tiada siapa nak melarang.Masa belajar tu gunakan sebaik mungkin,
Kesian sama lah kat ibu bapa yang memberi harapan yang mengunung kepada mahasiswa untuk berjaya.tumpukan pada pelajaran dulu.


Kerajaan BN dah banyak membantu,menyediakan prasarana yang terbaik untuk anak anak melayu bumiputera belajar dengan suasana yang aman,bebas dengan fasiliti yang lengkap.bukan sahaja di dalam kampus malah membuat perancangan pembanggunan di sekitar kampus agar anak anak melayu dapat kesenangan.


Bila dah habis belajar,kerajaan bagi pula kursus kursus keusahawanan untuk mereka mahir dalam bidang perniagaan.kerajaan wujudkan pula ruang mencari pekerjaan bagi mereka yang menganggur.


Adakah itu pun mahasiswa ini tak boleh berfikir lagi..pelajar yang pandai tidak akan membuat kerja kerja yang tidak mendatangkan faedah macam ni.tapi bagi pelajar yang sudah termakan dengan dakyah pembangkang,mereka akan mengheret sekali politik ke dalam pembelajaran mereka.


Jangan dijadikan diri itu sebagai kambing politik pembangkang.kerana pembangkang akan mengunakan apa saja senjata yang mereka ada untuk menghasut anda menjadi kambing mereka.


Fikir lah kerajaan sudah banyak berbakti kepada pelajar pelajar khususnya anak melayu..jadi bak kata pepatah "Orang berbudi kita berbahasa, orang memberi kita merasa"



MTK
bodoh punya tenuk,tak sedar diri langsung.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive