Friday 25 July 2014

PANASS !! PKR MULA SERANG PIHAK ISTANA ??




Selepas kemurkaan Tuanku Sultan Selangor terhadap MP Pas Shah Alam si Khalid Samad, semalam satu lagi portal yang baru dibuka bertujuan menyerang Tuanku Sultan Selangor mendakwa pewaris Sultan Selangor itu telah menukar agama.

Fitnah ini sengaja dibuat oleh pihak yang tidak bertanggungjawab semata mata untuk mendapat takhta kerajaan Selangor selepas nama yang dicadangkan untuk mengantikan Menteri Besar Selangor sekarang ditolak..




Selepas berita ini tersebar, portal milik pihak tidak bertanggungjawab ini sudah tidak boleh diakses.. Menurut sumber, Baginda Sultan Selangor murka dengan perkara ini dan sudah memaklumkan kepada Ketua Polis Negara dan akan menyaman pihak tidak bertanggungjawab menyebarkan berita ini..

1 comment:

Anonymous said...

Tenbgok si BETINA-KELING KANGKANGBABI ni menghina ISLAM/umatnya terutamanya KETUA NEGARA ISLAM kita, DYYMM Kesultanan Melayu kita! Lihat di - http://riziqin.blogspot.com/2014/07/staf-bernama-cuba-beri-gambaran-sultan.html , Staf BERNAMA Cuba Beri Gambaran Sultan Selangor & Wan Azizah Berkhalwat?, July 31, 2014

Tapi jgn. haraplah si PDRM akan tangkap si BETINA-KELING ANJING KURAP ni! Si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM bersama penaja mereka Barat-ZIONIS memang dah menguasai NEGARA ISLAM ni; akibat KESOMBONGAN/KETAMAKAN si pemimipin Islam/Melayu-LIBERAL-PENAKUT-PENGKHIANAT agama, bangsa dan negara!

Makcik Sambal Belacan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive