Monday 14 April 2014

HOIII RAFIZI RAMLI KO NIE PENING ARRHH



Pening jugak dengan perangai orang PKR nie, lebih lebih lagi si Rafizi otak lembu.. Nama saja akauntan, tapi cakap belit alam.. Cuba tengok dia sembang pasal GST, kejap ok kejap tak ok.. mana 1 yang betul pun tak tau..





ni pulak kata anwar..

1 comment:

Anonymous said...

Rafizi kata negara miskin patut kena kan GST. Anwar kata bila pendapatan rakyat meningkat baru boleh kena kan GST. Yang mana satu betul. Memang dia orang ni pakar putar belit. Ada juga ketawa berdekah-dekah seperti lotong yang tak faham satu apa pun.

Sebenarnya GST memang akan dilaksanakan oleh PR jika mereka menang. Mereka hanya membangkang kerana BN yang cadang. Biasa lah macam debat perdana, ada pencadang ada pembangkang. Cuma rakyat jangan percaya pada kaki penipu macam anwar.

Buat pengetahuan semua, ketirisan juga berlaku di Penang dan Selangor 100 kali ganda lebih dahsyat dari BN. Tujuan anwar nak jadi MB sebenarnya ialah untuk mengaut kekayaan negeri Selangor. Khalid dilihat tidak licik seperti Lim Guan Eng yang telah berjaya memperkayakan DAP(RBA) dan dirinya. Lim Guan Eng mengenakan komisyen 5% kepada hampir semua developer2 yang diluluskan DO dan kontraktor2 yang ditawarkan projek. Sebenarnya inilah yang Anwar mau lakukan tapi gagal ditengah jalan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive