Saturday 19 April 2014

MEMANG PATUT PUN SI CELAKA NI KENA HALAU DARI SABAH


TIAN CHUA kena tahan lagi buat kali kedua di Sabah.. Bulan lepas, Tian Chua ditahan dan dilarang memasuki Sarawak.

Tian Chua memang patut dilarang masuk ke Sabah kerana sebelum ini dia telah menghina rakyat Sabah dan pasukan keselamatan dalam insiden Lahad Datu..

Buat apa nak bagi muka dekat cinabeng ni?? Sepatutnya pemimpin politik yang kurang ajar seperti Tian Chua nie layak dilayan seperti anjing kurap saja..





1 comment:

Anonymous said...

Padan muka si KAPIRDAJAL tiangBANGKAI ni!

Kenapa dia ni asyik terlepas dr. PENJARA?! Bayangkan kalau umat Islam/Melayu gertak pemimpin PENDATANG KAPIR termasuk si KAPIRBABItiang ni, mungkin tentu terus kena tangkap! Tapi si PENGGANAS CINABABI ni boleh pula sampai gertak YAB PM kita - kerana YAB PM kita ni ISLAM/Melayu!

Patutnya KDN dah PENJARAkan bawah undang-undg TERORISMA! kalau tidak, sampai bila-bila PENGGANAS-PENGGANAS KAPIRDAJAL ni akan bermaharajalela, mensasarkan umat ISLAM/Melayu!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive