Friday 18 April 2014

@Khalidsamad ELOK PEMIMPIN PR DAN WARIS #MH370 CHINA NILAI GAMBAR INI !!! @Tunfaisal





Diatas dan dibawah ini adalah gambar keluarga mangsa ferry karam di korea Selatan yg di tempatkan dalam dewan ....Aku pasti pemimpin dan penyokong pembangkang di Malaysia tidak berminat untuk share gambar ini kerana takut orang membandingkan dengan layanan yg di berikan oleh MAS kepada keluarga mangsa MH370..

Lihatlah sendiri bagaimana kerajaan Korea Selatan melayan mangsa mangsa feri karam.. Hanya dewan sebagai tempat berkumpul berbanding hotel 5 bintang yang disediakan oleh MAS..

Itupun mereka tak mahu bersyukur langsung dengan apa yang disediakan oleh kerajaan Malaysia.. Kalau insiden pesawat hilang bukan pesawat MH370, belum tentu mereka dapat layanan baik seperti MAS..





Gambar Perdana Menteri Korea (berkaca mata )Selatan di baling botol ketika melawat keluarga mangsa feri karam

2 comments:

QalamQabut said...

Aku pun harap waris China MH370 dapat bandingkan.

Dah masuk hari ke2 pun kerajaan Korean yang boleh dikatakan negara maju pun tak boleh selesaikan masalah. Itu bangkai kapal dah nampak depan mata, bukan nak kena cari yang ghaib entah ke mana.

Kat Malaysia ni senang2 Anuwar tuduh kerajaan sorok maklumat, tapi dia boleh cari pulak dalam masa satu saat. Tak ke gila tu? Apa kejadahnya 26 negara dan berpuluh agensi antarabangsa yang dok bantu tak komplen pun? Subahat jugak bersama kerajaan Malaysia ke.

Malang sungguh Malaysia ada Ketua Pembangkang yang bangang macam Anuwar ni. Buang masa, tenaga dan wang ringgit rakyat saja nak jaga perangai pemusnah keamanan dan petualang negara sekor ni.

Anonymous said...

haprak punya ketua pembangkang, main wayang kuat sangat, cuma PKR otak kat lutut saja terima dia. tengok gambar tu macam mangsa banjir kat dewan je, mangsa banjir Malaysia pun ada di berikhemah, untuk privacy, tak kan anak dara nak tergolek di atas lantar di ruang terbuka, pak aji pas suka lah tu bila anak dara terbungkang kat lantai,so in conclusion, cara kerajaan BN melayan keluarga mangsa adalah terbaik untuk semasa, masa kini..syabas to BN, MAS..we love you...we hate anwar... the liar..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive