Saturday 15 February 2014

PANAS TERIK !! TERESA COCK DI BAKAR HIDUP HIDUP DEPAN MASJID ZAHIR



Umat Islam dan Melayu di seluruh negara hari ini menyatakan rasa tidak berpuas hati terhadap penerbitan video 'Onederful Malaysia CNY 2014' terbitan Teresa Kok apabila menganjurkan satu perhimpunan protes selepas menunaikan solat Jumaat.

Himpunan protes tersebut diadakan selepas menunaikan solat Jumaat di beberapa buah masjid peringkat Negeri termasuk di Pulau Pinang, Kedah, Perlis, Terengganu dan Selangor.

6 comments:

Anonymous said...

Kebodohan orang 2 UMNO terserlah, apa yang Teresa kata adalah kebenaran , tapi kerana terkeluar dari DAP tidak diterima , bodo.h

Anonymous said...

Atas sebab kebodohan dan keceluparan mulut nyonya Terasa Cock itulah yang menyebabkan lebih dari separuh umat melayu Malaysia sudah bersatu sekarang. Sia-sia usaha pemimpin-pemimpin tertinggi di dalam PAS dan PKR untuk memecah belahkan orang melayu untuk tokong DAP mereka.

Sekarang hampir semua orang dah naik menyampah dan meluat dgn DAP. Mungkin UMNO yang bersalah kerana cuba untuk menyatu padukan orang-orang melayu tetapi perangai kiasu Terasa Cock telah mempercepatkan lagi penyatuan orang-orang Melayu itu.

Padan muka DAP sial.

Anonymous said...

cina komunis tetap cina komunis,cina babi tetap cina babi.

Anonymous said...

Setuju, makin ramai anak2 muda menunjukan benci dgn DAP boleh lihat status komen di fb2 pro BN tertentu yg dulunya sepi dr komen dan like. Tiba2 selps kes anwar menggila nak jd MB dan kes penghinaan dr DAP ada status like hits dr 32k kpd 40k kurang dr 1 bulan

Anonymous said...

anon 00:40, mungkin pandangan ko, tapi ko tau ko selidik apa ayat yang keluar dari mulut Teresa, baru terasa dia mengutuk melayu, memperkecilkan melayu, you go bak to what zong dong is doing, do you think that's the way to unite people of Malaysia... go back and look at the history of this country,.. if you are a new born... pls learn the culture of Malaysia,not the culture of people like you..

Anonymous said...

Memang patut dibakar hidup2 org2 Melayu yg selama ni menyokong pr dan dap patut sedar...kembalilah bersatu demi ISLAM DAN MELAYU...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive