Wednesday 12 February 2014

KALAU PAS TERUS PERINTAH KEDAH SAHIH BEKAS AHLI PARLIMEN PAS KEDAH DAPAT RUMAH SEMI D HARGA RM 100 ?!



Al kisah dia macam ni, ada seorang Ahli Parlimen Pas(La ni bekas) yang kalah teruk pada PRU 13 lalu pernah dilantik oleh kerajaan Pas kedah penggal lalu menjadi Board Of Director(BOD) sebuah syarikat perumahan milik GLC..

Nak dijadikan cerita, masa tu KUIN Ketil tengah naik, jadi anak syarikat GLC itu diberi peluang untuk membangunkan kawasan di sekitar KUIN Kuala Ketil..

Barangkali bekas Ahli Parlimen berkenaan nampak area Kuala Ketil akan maju selepas ini dia pun booking sebiji rumah kat situ dengan harga RM 100 Sahaja.. Ingat bukan 100 ribu tau tapi hanya RM 100 sahaja..



Peliknya lepas Kedah jatuh semula ke tangan BN, si bekas Ahli Parlimen Pas ini cepat2 batal urusan pembelian rumah berkenaan..

Macam ada sesuatu tak kena saja?? Dia pegang jawatan BOD syarikat perumahan milik GLC tapi dalam masa yang sama nak sebat sebuah rumah.

Kalau Pas terus mentadbir Kedah, adakah bekas Ahli Parlimen Pas berkenaan akan dapat rumah itu dengan bayaran RM100 sahaja?

Jika betul niat bekas Ahli Parlimen Pas itu nak beli rumah di kawasan Kuin Kuala Ketil, kenapa tak teruskan saja pembelian rumah di snaa? Kenapa tergesa gesa batal selepas BN ambil alih?

Harap doremon seperti gambar dalam banner diatas tolong jawab..

1 comment:

Anonymous said...

Krjn BN Mukhriz wajib segera pindahkan sepenuhnya KUIn Kuala Ketil ke Alor Seter sebelum keadaan jd rumit dh bermasalah jangka panjang.

Mukhriz jgnlah terlalu percaya pd Tajul urus Exco talibarut PAS tu..

KUIN perlu di selamatkan.. dipulihkan secara berskala.. bukan duk berangan2..

KUIN mesti jd tonggok pendidikan di bandaraya Alor Setar.. Univeristi Islam Antarabangsa Al-Bukhari pun dh tutup..jd apa yg ada lg di Alor Setar?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive