Wednesday 13 November 2013

AYOYO THAMBY !! PARLIMEN MALAYSIA BUKAN MACAM KANDANG LEMBU !!


Aku setuju dengan tindakkan Timbalan Speaker membahas usul untuk menggantung si N Surendran Ahli Parlimen PKR bertaraf pariah dengan kelaku kelaku bodohnya dalam Parlimen kerana didakwa menghina Yang dipertua Dewan Rakyat

Timbalan Speaker Datuk Ronald Kiandee berkata usul tersebut akan dibahaskan pada Khamis dan undian akan dibuat di kalangan ahli Parlimen untuk membuat keputusan mengenai usul itu.



Notis yang mencadangkan usul untuk menggantung Surendran telah diedarkan kepada ahli Parlimen pada Rabu.

Dalam notis itu menyatakan bahawa Menteri di Jabatan Perdana Menteri akan mencadangkan usul dan jika diluluskan, penggantungan itu akan berkuat kuasa dari hari itu juga.

Usul dibuat apabila Surendran cuba untuk mengemukakan satu usul tergempar bagi membahaskan dakwaan perobohan kuil Sri Muneswarar Kaliyaman pada Selasa.

Selepas beliau enggan berundur apabila usul itu ditolak, Speaker Tan Sri Pandikar Amin Mulia mengusir Surendran dari tempat duduknya.

Kejadian ini bukan kali pertama berlaku kepada Ahli Parlimen bertaraf pariah ini.. Sudah beberapa kali dia cuba untuk mencetuskan Provokasi dalam Dewan rakyat..


MTK
SUDAH SAMPAI MASANYA SI PARIAH NI DIAJAR.. TAK GUNA CAKAP ELOK2.. MAKI JE SI PARIAH NI

8 comments:

Anonymous said...

Memanglah UMNO itu parti pariah yg merampas kuasa dari Tunku. Razak mati kena leukimia sebab derkhaka Tunku, Musa Hitam hilang anak nya di kondo Hillview, sekarang kita nak tengok apa yg bakal diterima oleh penipu dan pembunuh No.1 Malaysia Mamak Kuti.

Nadine said...

Hehhe ada org panas hati, kuil hang kena roboh ka?

Anonymous said...

Komen kau macam tak dak akal..bodoh piang..emo tahap sampah

Anonymous said...

Yg komen kt atas tu otak nya dah bercampur tahi longkang..mugkin otak dah sewel kalah pru..

Anonymous said...

Oi anon 23:25pm, lu punya ekoq ni dr. Red Bean KURAP RASIS aahh?! Kalau lu TAK suka ISLAM, BUMIPUTERA Melayu/Islam dan TANAH MELAYU kami ini, pusaka berzaman nenek moyang kami ini, dari sebelum dijajah British-Zionis KAPIR laknat lagi, lu boleh BERAMBOS dan MAMPOS dgn. TEMBERANG lu!

Mulut lu memang mulut BANGKAI penuh ulat - lu banyak lahap itu BABI punya KANGKANGkah?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?!

Anonymous said...

Perancangan halus DAJAL yg. mensasarkan umat Islam/Melayu TIDAK mustahil kerana, Geng-geng kongsi gelap Cina/India yg. amat GANAS, bukan sahaja penjenayah biasa, tetapi disyaki terlibat dgn. politik paling ganas dr. Musuh Islam/Melayu dr. DAPBANGKAI/PKR (dgn. sekutu PAP-Barat-Israel mereka), yg. disyaki, nak menghapuskan beramai-ramai umat Islam/Melayu dlm. pembunuhan beramai (GENOCIDE) di TANAH MELAYU ini, termasuk pemimpin-pemimpin Islam/Melayu kita! Kerana, yg. herannya kenapa pemimpin/bangsa mereka tak ada pula ramai yg. mati di bunuh, kemalangan atau jatuh sakit mcm-mcm, HARI-HARI?!

Lihat YB MB Pahang kita jatuh sakit tenat tiba-tiba (syukur dah sembuh tapi harus diawasi dgn. ketat oleh polis di hospital – dan hanya doktor/jururawat khas patut dibenarkan merawatnya), juga kematian mengejut Allahyarham Bukhari Che Muda, CEO Alhijrah, yg. juga sungguh terpelajar, di usia muda akibat kanser. Serta pembunuhan terbaru Allahyarham Ustaz Raffli dr. JAIP.

Dan lihat JENAYAH kemalangan yg. sungguh menyayat hati ini, ini di mana anak muda Islam/Melayu kita ini, yg. sampai dilanggar putus kaki, lepas tu kaki yg. putus, hilang dan ganjilnya ditemui kat jerat Cina! Lihat di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2013/11/13/severed-leg-found-26-hours.aspx, Severed leg of accident victim found, 26 hours too late, by christina tan:

BATU PAHAT: A 23-year-old motorcyclist lost a leg in an accident with a car on Tuesday, but his severed limb was only found at a Chinese graveyard 26 hours later.

The accident occurred at about 2.30pm near the Sungai Suloh junction while the victim, identified only as Mohd Taufik, was on his way to Batu Pahat after visiting his fiancée at Senggarang.
The site of the accident was about 200m from the Chinese cemetery.
According to a witness, Mohd Taufik fell on the road after the accident, but picked himself up and hopped on one leg to the side of the road to avoid being run over by other vehicles.

Realising that one of his legs was severed, he pleaded with passers-by to help him find the missing limb.

District police chief Asst Comm Din Ahmad said initial investigations showed that victim crashed with the car that was headed towards Sungai Suloh.

He said after the incident, police immediately mounted a search operation for the leg involving a K-9 unit, Fire and Rescue Department and members of the victim’s family.

However, he said, the leg was only found about 4.30pm Wednesday.

ACP Din urged the public with information or those who witnessed the incident to contact the police at 07-4327704.

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Musuh-musuh Islam/Melayu ini sedg. mensasarkan umat Islam/Melayu di M'sia, Indonesia, selatan Thailand dan Mindanao, utk. bunuh/rompak/bakar rumah-kpg-kedai (utk. rampas tanah atau halau penduduk/peniaga cthnya di syaki yg. menimpa peniaga Islam/Melayu di Pendang, dan makin meningkat di Sabah/Sarawak ke atas kpg-kpg. Islam/Melayu yg. terbakar)/keracunan makanan-minuman (cthnya keracunan makanan yg. ganjilnya, asyik menimpa pelajar-pelajar Islam/Melayu termasuk di asrama penuh)/suntikan kimia (termasuk yg. boleh sebabkan sakit jantung/kanser, terutamanya ke atas pemimpin/bijak-pandai/usahawan berjaya Islam/Melayu)/wabak penyakit/kemalangan jln. raya dsbnya. Umat Islam senang dikenali dr. cara pemakaian Islam mereka serta ayat al-Quran di kenderaan.

Kerana, yg. hairannya, kenapa PEMIMPIN/BIJAK-PANDAI/RAKYAT dr. umat Islam/Melayu adalah MAJORITI, ditimpa mcm-mcm penyakit. kemalangan, jenayah dan bencana, di Malaysia ini? Kita bukan nak menyoal Takdir, namun angkara JAHAT pd. mangsa dan keluarga mereka, tidak boleh dibiarkan terlepas dlm. Islam (lihat di http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864, The CIA has Attempted to Assassinate 50 Foreign Leaders Including Chavez, Global Research, March 15, 2013; dan http://imeu.net/news/article0024562.shtml, Israel's History of Assassinating Palestinian Leaders, The IMEU, Nov 6, 2013)!

Makcik Sambal Belacan.

zaki said...

Tudia pejuang islam yang maha maksum da bersuara...
Rilek saudara....xyah ribut2....nnti syurga dpt kat hang gak...org sume kapir....hang ja pejuang islam yg teragung....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive