Saturday 28 September 2013

PANASS !!! HAZRI FITNAH AKRAMSYAH ??




Tadi petang saya sudah kemukakan bukti berbentuk artikel2 dari blog MAYC KEBANGSAAN yang telah membuktikan dakwaan mamat diatas adalah satu FITNAH. ( KLiK )

TAPI memikirkan yang mamat ni boleh terfikirkan satu fitnah yang begitu dangkal, yang mampu disangkal dengan hanya melayari blog bernama MAYC, saya tidak menolak kemungkinan mamat ini akan mendakwa blog itu adalah palsu, ditulis baru semalam semata2 untuk menangkis dakwaannya ! I mean …. Endless Possibilities lah kan …



…. dan mungkin juga ramai yang tidak sokong Akhram boleh percaya kepada pembohongan dangkal Mohd Hazri, jadi saya terpanggil untuk kemukakan satu lagi bukti yang jelas menunjukkan saudara Akhram adalah AHLI MAYC dan pernah memegang jawatan tinggi pada tahun 2010.

Di bawah adalah senarai resmi perwakilan badan gabungan yang hadir pada Perhimpunan Agung Tahunan MBM kali ke-58 pada tahun 2010. Setiap badan gabungan akan menghantar sekumpulan wakil bagi menghadiri majlis itu. ( jangan ditanya mana saya dapat tapi memang ia sahih dan boleh disemak dengan rekod yang disimpan oleh MBM )


Terpapar nama Akhram selaku KETUA Delegasi MAYC ke majlis itu, dan seperti lazimnya Ketua yang dipilih adalah seorang yang mempunyai jawatan tertinggi dalam kumpulan. Mungkin tidak dinyatakan beliau adalah Presiden, tapi bukti ini jelas menunjukkan yang Akhram adalah AHLI MAYC dan mempunyai Jawatan yang tinggi dalam MAYC pada tahun 2010.

Ini satu lagi bukti -


Gambar diatas terdapat dalam arkib galeri gambar laman Majlis Belia Malaysia – KLiK, pada 1/11/2010 semasa Mesyuarat Perhimpunan Agung Tahunan MBM ke 58 dimana saudara Akhram menjadi Ketua Perwakilan dari MAYC.

Ini sudah cukup menafikan dakwaan calon Ketua Pemuda Sik yang juga merupakan Presiden MAYC kini iaitu Mohd Hazri yang mendakwa serta telah membuat lapuran Polis ( katanya ) konon Akhram tidak pernah menjadi Ahli mahupun Presiden MAYC.

Hmmmm …. agak2 cukup lagi tak untuk orang seperti Hazri ni mengaku bersalah kerana telah menfitnah Akhram dan membuat lapuran Polis ( katanya ) palsu … ADA LAGI kalau tak cukup !

Mynewshub

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive