Tuesday 27 August 2013

TERPANASS !!! BUKTI KERAJAAN PAS AKAN NAIKKAN YURAN PELAJAR 200% JIKA PAS KEKAL BERKUASA DIDEDAHKAN !!!


Sepandai pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga. Akibat tidak mampu menampung kos perbelanjaan mentadbir kolej Universiti Insaniah, kerajaan Pas dahulu cuba menyerap kos tersebut dengan menaikkan yuran pelajar bagi kemasukkan pada september ini jika mereka kekal mentadbir Kedah..

Sebelum kerajaan BN merampas Kedah dari pimpinan Pas, Jamil dan semua ahli lembaga pengarah telah menghantar permohonan kepada KPT untuk menaikkan yuran kursus pengajian pada 13 julai 2012 untuk kemasukkan bulan September 2013.

Dan pihak KPT telah meluluskan permohonan itu pada 10 Ogos 2012.. Jika Pas berjaya mengekalkan kuasa mereka di Kedah, bermakna pelajar pelajar baru akan menerima kenaikkan yuran sehingga 200%

Rujuk lampiran dibawah







Ini pula permo



Amat malang jika Pas Kekal mentadbir Kedah, kerana pelbagai cara mereka gunakan untuk rakyat lebih lebih lagi terhadap pelajar Kuin dimana terpaksa menanggung kos pembelajaran yang meningkat berkali kali ganda..

Kepada semua pelajar KUIN yang akan mendaftar kemasukkan pada September ini.Jangan rakut Kerajaan BN tidak akan menaikkan kadar yuran pembelajaran... Bayaran pembelajaran adalah seperti sebelum ini..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive