Tuesday 20 August 2013

PANASS !! DAP ADA LINK DENGAN GENGSTER DI MALAYSIA ??



Nampaknya Ops Cantas yang digempur habis habisan oleh PDRM selepas jenayah berat yang berlaku di Malaysia membuatkan beberapa pihak kurang senang dengan tindakan tersebut.

Lebih lebih lagi parti Dap dimana Ahli Parlimen Segambut misalnya mempertikaikan tindakkan Polis menembak mati 5 gangster yang terlibat dalam kes jenayah di Kedah, Pulau Pinang dan N.Sembilan..

Operasi membabitkan sekatan jalan raya, pemeriksaan premis perniagaan dan kediaman serta mengesan bekas banduan yang pernah ditahan mengikut Ordinan Darurat (OD) yang disyaki aktif semula dalam kegiatan jenayah.




Lim Lip Eng mempersoalkan, bagaimana polis yakin bahawa penjenayah yang mati ditembak berkenaan adalah ahli kumpulan kongsi gelap yang dikenali sebagai GANG 04.?

Mengikut keterangan yang diberikan oleh pihak PDRM sepasukan pegawai dan anggota polis dari Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Bahagian Siasatan Khas (D9) Pulau Pinang dengan bantuan JSJ D9 Ibu Pejabat Polis Bukit Aman serta D9 Kedah menyerbu apartmen berkenaan.

Berlaku tembak menembak antara polis dan lima lelaki yang berusia 23 hingga 27 tahun itu mengakibatkan semua penjenayah terbabit mati.

Polis menemui tiga pucuk senjata api yang digunakan penjenayah terbabit iaitu Norinco berwarna perak, Revolver .38 berwarna perak dan Walther PPK berwarna hitam.

Hairan, Dah terang terang polis berbalas tembakkan dengan penjenayah tapi Dap masih nak pertahankan gengster gangster ni..

Kita tunggu mungkin nanti barisan barisan peguam putar alam mereka seperti Latepah Koyak, N.Surendren dan beberapa lagi peguam pembela penjenayah Dap akan bantu keluarga penjenayah menuntut bela atas kematian mereka..



MTK
Baca sejarah pendatang cina masa depa masuk ke Tanah Melayu.. ada 2 kumpulan 1 Gee Hin 1 lg Hai San.. Kalau dua puak ni bertemu mesti gaduh..Sampai la ni puak puak kongsi gelap ni masih wujud

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive