Friday 24 February 2012

KASI PANAS!!! SIAPA EXCO PAS KEDAH DI SIASAT SPRM KERANA SONGLAP DUIT JALAN???



MTK dapat dari sumber yang boleh dipercayai bekerja di Wisma Darul Aman berkenaan salah laku seorang Exco kanan Kerajaan Pas Kedah..Exco kanan itu di arahkan bercuti kerana SPRM sudah mula masuk ke pejabat beliau untuk menyiasat berkenaan kes seleweng wang peruntukkan jalan.


Hebatkan totok lebai pas ni,dalam ceramah depa duk hentam Umno / BN duk makan rasuah la,last last bila terkena kat hidung sendiri diam..Itu la kan Pas ni memang jenis perangai Haram Jadah..Kononnya depa lah maksum,hebat memerintah malah memuji diri sendiri yang depa ni parti yang bebas rasuah..



Itu baru seleweng duit jalan,belum masuk duit anugerah balak,duit dari tokey tokey pusat maksiat.kalau nak kira ni memang banyak la depa duk sapu..Tapi depa ni licik,ayat yang depa duk guna semua tu kerajaan Umno/BN yang luluskan.


Macam ni ka pemerintahan cara Islam pas kedah buat?Apa kebaikkan yang pas buat untuk mantapkan syiar Islam di Kedah??Adakah dengan cara merobohkan Surau dan memberi tanah wakaf khas untuk orang kristian adalah salah satu daripada kebaikkan pas buat??


Mungkin ini adalah salah satu petunjuk yang Allah berikan untuk rakyat kedah supaya membuka mata melihat betapa teruknya parti pas ni..Satu per satu wajah pas yang sebenar di dedahkan,sehingga masalah dalaman Kerajaan Pas Kedah pun sudah nazak..


Masing masing mahukan kuasa sampai jawatan mb pun nak berebut.Ostad Jijan pulak dah tak percaya kat semua Exco dia kalau boleh dia nak cantas semua exco yang nak jatuhkan dia..


Akibat tidak tahan dengan kerenah baran Ostad jijan Exco dia pun dah tak percaya kat dia..Hal ini di akui sendiri oleh orang pas..Malah di setiap bahagian pun sudah nampak perpecahan di kalangan ahli dan pemimpin..


Lepas ni jangan duk tuduh UMNO punca pas berpecah sudah lah..




MTK
baru 4 tahun perintah dah macam macam bala turun..yang jadi mangsa rakyat

1 comment:

Anonymous said...

Sayur kangkung tumbuh melata
Buat makan itik takdak gigi
nampak duit gelap mata
boleh buat belanja kahwin satu lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive