Saturday 28 January 2012

PANAS!! PKR BUANG JO ABDUL DI SUNGAI PETANI??





Pada PRU ke 13 ni Sungai Petani akan ada calon kawasan Parlimen yang baru . Diimport dari seberag laut iaitu Pulau Langkawi. Seorang ahli tertinggi PKR Kedah yang Anwar Ibrahim cukup percaya kepadanya hinggakan mengalahkan kepercayaan Anwar kepada Johari Abdul iaitu Datuk Wan Salleh ADUN Angkat Langkawi.


Patutlah digunakan alasan ini (http://sharpshooterblogger.blogspot.com/2010/07/wakil-adun-langkawi-letak-jawatan.html) untuk hendak cover cita-cita politiknya yang semakin membesar.

Johari Abdul pula setelah dilihat gagal dalam membela Anwar semasa isu Datuk Trio T, maka akan digugurkan untuk memberikan laluan kepada calon kesayangan Anwar ini.


Jadi Pisau Kedah mengucapkan selamat datang ke lubuk PKR Sungai Petani Tindakan PKR Pusat adalah tepat dan strategik apabila mencalonkan Wan Salleh ke sini.


Tahniah PKR letak calon Wan Salleh,heheheheh...........mudah la Team Media Kedah nak buat kerja lepas ni,,opps terlupa pulak,,dengar kata DAP pun nak letak calon juga Parlimen Sungai Petani ni,,,heheheheehe

sumber TMK


mtk
begaduh la hampa adik beradik pkr oii

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive