Wednesday 25 January 2012

PANAS!! KERANA KURANG MENDAPAT KEPERCAYAAN DARI RAKYAT,PAS TERPAKSA GUNA SURAU SEBAGAI MARKAS!!!



PAS Langkawi nampaknya begitu terdesak dan tersepit didalam perjuangan politik mereka. Ini adalah kerana kebanyakkan ceramah (pembohongan) mereka di sini kurang mendapat sambutan seperti tahun yang sudah-sudah. Akhirnya mereka terpaksa menggunakan strategi lapuk iaitu berpolitik diatas mimbar masjid. Masjid/ Surau yang malang tersebut yang sepatutnya di laungkan kalimah-kalimah suci dan nasihat telah disalahgunakan oleh juak-juak PAS di Langkawi untuk memaki hamun dan memfitnah Kerajaan.

Kejadian tersebut telah berlaku acapkali di Masjid/Surau Kuala Melaka, Langkawi. Dikhabarkan juga yang AJK Masjid/ Surau tersebut sanggup menjemput seorang tali barut PAS dari Gurun untuk menyampaikan ceramah (pembohongan) di situ. Tidak sangka ya, PAS Langkawi begitu terdesak hendak heret masyarakat setempat untuk menyertai perjuangan palsu mereka.

Ini baru permulaan...akan ada lagi pendedahan yang berikutnya.

P/S dari MKT : Elleh...sepatutnya juak-juak PAS kena faham masjid, siapa yang membinanya? Siapa yang beri peruntukkannya? Jikalau Kerajaan nak buat sedemikian, seluruh masjid atau surau di Malaysia sudah mengkafirkan PAS sejak dari dahulu lagi. Jangan jadi manusia yang bongkak dan bodoh, wahai juak-juak PAS...

Melayu Kedah Terakhir >

MTK
MAKIN HARI MAKIN MELAMPAU DIBUAT OLEH PAS NI..KALO DAH RAKYAT TEMPATAN TAK TERIMA KELUAQ SAJA DARI LANGKAWI TU..SITU BUKAN TEMPAT PAS..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive