Saturday 25 October 2014

LUAHAN HATI KELUARGA UST AZHAR IDRUS





Satu Malaysia dah tahu tentang isu hangat yang melanda penceramah dan pendakwah terkenal, Ustaz Azhar Idrus. Biarpun pembantu beliau telah menafikan sekeras-kerasnya, namun isu ini tidak senyap begitu sahaja dan terus hangat dipaparkan di muka depan akhbar seluruhnya.

Selain Ustaz Azhar sendiri, insan lain yang terkena tempiasnya tentulah para isteri dan anak-anak beliau. Berikut kami paparkan luahan rasa hati para isteri dan anak Ustaz Azhar Idrus berkaitan isu ini untuk kita nilaikan;

Respon dari anak sulong UAI, Nur Madiha Asyikin.






Respon dari isteri pertama UAI, Rogayah Sulong



Respon dari isteri kedua UAI, Nisya Wan




Apapun isteri ke-3 UAI masih tidak memberikan sebarang kenyataan.

Apapun kita doakan semoga keluarga ini tabah menghadapi dugaan yang mendatang. Sangat tidak boleh diterima akal hanya kerana kewujudan video yang tidak sampai 1 minit dan dirakam dengan kualiti kamera ala potatot itu mampu membuatkan sesiapa sahaja percaya ianya adalah UAI. Ketika ini merupakan akhir zaman di mana para pelaku maksiat akan diangkat dan para ulama' akan dijatuhkan. Beringatlah saudara semua, usah dengan video tidak sampai seminit itu mampu membenamkan diri anda sebahagian dari mereka yang fasik selagi tiada wujudnya sebarang bukti ke jalan kebenaran.

Sumber Oh Media

8 comments:

Anonymous said...

Pd aku UAI dan famili tak payah respon isu ni, buat tambah stress aje. Buat tak tahu aje, mcm tak de apa apa. Klu terasa apa apa dlm hti pun pendam dan lupakan aje. Jika tak buat salah apa nah kesah. Org yg buat kesalahan, yg dok fitnah, dok korek aib org lain, yg dok sebar, sendiri tanggunglah.
Hidup perlu diteruskan, dakwah jgn ditinggalkan. Namun begitu, apa pun musibah dan ujian, perlu juga dimuhasabah diri. Tentu ada salah silap kita hingga Allah swt dtgkan peringatan, samada dlm bentuk musibah atau ujian.

Anonymous said...

Biasanya penganut agama PAS akan buat solat hajat perdana untuk kes seperti yang menimpa uai ini ... tetapi nampaknya tiada cadangan untuk membuat solat hajat perdana ... dah lah report polis tidak mahu buat ... solat hajat perdana pun tidak mahu buat juga ... hem ... faham2 ajerrlah ...

Longchepoh said...

Kalau bukan UAI sapa yang dalam gambar tu? Nampak sama. Lepas tu kenapa tak report polis? Kenapa tak mau jumpa wartawan? Kenapa mesti pembantu peribadi saja yangn nafi?

Aku bukan nak tuduh, tapi ada satu ingatan yang aku dengar dari seorang yang 'real' ustaz:
"Kalau kita tak suka pada satu-satu perkara, jangan sekali kali kita lantang mencaci dalam majlis dengan perasaan riak.Kalau apa yang kita kata tak betul, Tuhan akan balikkan aib pada kita."

Faham? Janganlah tuduh ustaz-ustaz lain yang tak sehaluan dengan kita sebagai "ada pulok setang-setang ...

Anonymous said...

Comelnya dan bahagia nampaknya anak-anak Ustaz Idrus ni! MAIN patut menggalakkan dan memudahkan POLIGAMI kat NEGARA ISLAM kita ni sebab wanita makin tertindas akibat diceraikan sewenangnya (lihatlah kes-kes VIP), dan supaya anak-anak Islam/mealyu kembali ramai!

Apalagi si MUSUH ISLAM yg. diketuai Barat-ZIONIS, nak membunuh seramai umat Islam termasuk melalui perang penjajahan dan senjata “Eugenics-GMO-Biowarfare”- Ebola/HIV cthnya, juga termasuk melalui Vaccine yg. boleh memandulkan atau menyebabkan Kanser (lihat di - http://www.liberianobserver.com/security/ebola-aids-manufactured-western-pharmaceuticals-us-dod , Ebola, AIDS Manufactured by Western Pharmaceuticals, US DoD?, By: Dr. Cyril Broderick, 09/09/2014; dan di http://www.rightinginjustice.com/news/2010/09/07/malaysian-government-set-to-vaccinate-girls-with-gardasil/, Malaysian government set to vaccinate girls with Gardasil, Wendi Lewis September 7, 2010).

Sebab itu aku hairan kenapa Vaccine sy. Peranchis, Gardasil kepunyaan ZIONIS-KEPARAT-Rothschild masih dibenarkan beroperasi di Malaysia ini!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

PEMBETULAN:

Comelnya dan bahagia nampaknya anak-anak Ustaz Idrus ni! MAIN patut menggalakkan dan memudahkan POLIGAMI kat NEGARA ISLAM kita ni sebab wanita makin tertindas akibat diceraikan sewenangnya (lihatlah kes-kes VIP), dan supaya anak-anak Islam/Mealyu kembali RAMAI!

Apalagi si MUSUH ISLAM yg. diketuai Barat-ZIONIS, nak membunuh seramai umat Islam termasuk melalui perang penjajahan dan senjata “Eugenics-GMO-Biowarfare”- Ebola/HIV/Denggi cthnya, juga termasuk melalui pelbagai jenis ‘Vaccine’ yg. boleh MEMANDULkan atau menyebabkan KANSER (lihat di - http://www.liberianobserver.com/security/ebola-aids-manufactured-western-pharmaceuticals-us-dod , Ebola, AIDS Manufactured by Western Pharmaceuticals, US DoD?, By: Dr. Cyril Broderick, 09/09/2014; dan di http://www.rightinginjustice.com/news/2010/09/07/malaysian-government-set-to-vaccinate-girls-with-gardasil/, Malaysian government set to vaccinate girls with Gardasil, Wendi Lewis September 7, 2010; dan di - http://healthimpactnews.com/2014/mercks-former-doctor-predicts-that-gardasil-will-become-the-greatest-medical-scandal-of-all-time/ , Merck’s Former Doctor Predicts that Gardasil will Become the Greatest Medical Scandal of All Time, October 26, 2014).

Sebab itu aku hairan kenapa sy. Peranchis Sanofi Pasteur kepunyaan ZIONIS-KEPARAT-Rothschild (yg. menubuhkan ISrael bersama rejim UK, dgn. amat BUAS) yg. mengeluarkan Vaccine Gardasil dan sekrg. Vaccine Denggi pula kononnya, makin aktif beroperasi di Malaysia ini!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

PEMBETULAN:

Maksud aku Ustaz AZHAR IDRUS!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Extremist rupanya..


boddo..

Anonymous said...

Oi anon 22.03, lu punya ekoq ni si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red Bean aaahh?!

PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENDATANG EXTREMIS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-si-PORNORASIS-ejen ZIONIS-no-1!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive