Wednesday 22 January 2014

KALAU PERKARA BURUK BERLAKU TERHADAP RAKYAT MALAYSIA DI JEPUN, SI BAHALOL NIE KENA BERTANGGUNGJAWAB !!



Nampaknya aksi banggang puak bangkai penjilat anwar diketuai sam ketot dan kuncu kuncunya membakar bendera jepun semalam sudah menjadi bualan hangat di negara Jepun apabila stesen tv tempatan sudah menyiarkan gambar AMK membakar bendera negara mereka hari ini.

Pelajar dan rakyat Malaysia yang berada di negara matahari terbit sudah mula rasa akibat bakal mereka tanggung akibat tindakkan bodoh si ketot dan kuncu kuncunya.

Salah seorang rakyat Malaysia meluahkan rasa tidak puas hati si ketot dan kuncu kuncunya di laman FB




Walaupun Sam ketot nafi AMK membakar bendera Jepun, namun bukti bukti tindakkan kurang ajar mereka semalam berjaya dirakam.


Jika sesuatu perkara buruk terjadi terhadap rakyat Malaysia di Jepun, maka merekalah yang harus dipersalahkan.

Tindakkan biadap kumpulan penjilat anwar ini sedikit sebanyak mencalarkan imej negara dimata rakyat Jepun kerana Jepun merupakan pelabur terbesar yang sentiasa dekat ddengan Malaysia.

2 comments:

Anonymous said...

dah la ketot,otak pon kurang cerdik..menyusahkan rakyat

Anonymous said...

Dah kata dah Pakatan Haram tu pakatan Berok..
lupa ke Nizar Lambai dlu beraksi mcm berok..jd spesis ini takkan berubah jd manusia..mereka tetap perangai binatang wpun berkereta Jepun..

Memalukan umat Islam, negara dan ancaman kpd rakyat kita si sana. Mcm ni punya kepala hotak PR perintah/ jg kandang khinzir boleh lah..BODOH!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive