Thursday, 2 January 2014

BILA MUSLIMAT PAS BERAKSI DI MALAM TAHUN BARU



Hebat parti Pas sekarang.dah makin liberal. Anak didik tanpa segan silu buka aurat bergaul bebas dimalam ambang tahun baru..

Inilah hasil didikan parti politik yang mengunakan nama Islam untuk kepentingan politik.

6 comments:

Anonymous said...

PAS yg dulu bukanlah yg sekarang.
Dulu haram, sekarang....
Dulu itu menimbulkan fitnah jika turut sama, sekarang....
Dulu itu jalan ke neraka, sekarang...
Dulu dulu dulu aku undi PAS, last election not anymore.

Anonymous said...

PAS dah hancur dan dilacurkan

Anonymous said...

Bohsia manala tu....gelap mata dpt upah RM100 berdemo.

Anonymous said...

Itu tanda Allah sedang hina mereka.. itupun mereka tk sedar diri.. smeua bg mereka ialah UMNO...
aku doa biar PAS akn rosak serosak2nya.. lebih kotor dr bangkai anjing mati.. mereka jahat lg melampaui batas..

Kafir laknat DAP mereka sanjung jilat..
sesama Islam mereka bermusuh mcm nk perang salib.. PAS laknatullah

PAS Laknatullah
PAS laknatullah

Anonymous said...

dibayar lah tu sial , ak tgok dia buang lepas tu , aku pegy lah mlm tu ,

laknatullah ? tau tak ape maksud ? laknat allah , comfirm ke allah laknat pas ? sume barang naik mendadak skrg ape sal ? nk pertahankan umno sngt kenapa ? so kpd blogger last skali . ko fitnah , org komen ntah pape . dosa ko tanggung akhirat . ingt tu je . Assalamualaikum

medan tempur said...

Ko cakap pun tak ingat dunia punya bahasa lagi ko nak tunjuk alim ?? Sedar diri skit. Ko bukan tuhan nak tentu dosa pahala orang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive