Friday, 3 January 2014

AYUH BAKAR BIBLE BAHASA MELAYU



Okay, kalau bangsa cina nak main api dengan umat Islam, aku persilakan kita tengok sapa yang akan terbakar lepas ni.

Jangan lupa, umat Islam pernah bagi warning kat penganut kristian sebelum ini sehingga sebuah gereja di Desa Melawati Kg Klang Gate terbakar kan?

Lepas ni dah tak ada amaran. jangan sampai umat Islam di Malaysia bangun menentang wahai kumpulan kumpulan biadap ini sekali lagi sudah..



Artikel ini bukan satu ugutan, cuma peringatan kepada cina cina kristian supaya jangan jadi bangsa haramjadah yang biadap di bumi Tanah Melayu.

Jangan ingat kamu ada hak kebebasan beragama yang termaktub dalam perlembagaan boleh dijadikan alasan supaya kamu bersuara mencaci agama kami (Islam).


Enakmen 1988 yang melarang orang bukan Muslim dari menggunakan kalimah Allah.

Enakmen 1988 iaitu Agama bukan Islam di Selangor (Kawalan Penyebaran Agama kepada Orang Muslim) yang diluluskan oleh kerajaan Barisan Nasional pada tahun 1988, melarang orang bukan Muslim di Selangor dari menggunakan 35 perkataan Arab dan ungkapan dalam agama mereka, termasuk “Allah”, “Nabi”, “Injil” dan “Insya’Allah”.

Jadi tolong faham dan ikut undang undang, kalau tak suka berambus keluar dari Malaysia. Pergi cari mana mana negara yang kamu bebas untuk sebar ajaran kamu.

5 comments:

Anonymous said...

Sarang tabuan jangan dijolok. Jaga-jaga dengan orang Melayu. Bila kami mengamuk nanti, satu ekor cina pun kami tak tinggal. Mengapa nak guna nama Allah, guna sajalah nama Tuhan kami tak kisah. Tuhan bahasa kami yang kami guna sebelum kami jadi orang Islam.Ini soal Bahasa Melayu bukan Bahasa Arab. Lagipun orang2 Kristian ini tolol betul. Allah itu satu bukan berkonsepkan trinity seperti kristian. Seorang bekas paderi pernah mengatakan konsep trinity begitu complicated, susah dia sendiri nak faham. God can not be so complicated for human beings to understand! Kami tak pernah kacau agama hampa, hampa jangan kacau agama kami. Kami tidak bunuh orang kristian yang tidak melawan semasa kami tawan Baitulmuqadis sedangkan orang kristian membunuh semua orang Islam semasa mereka menawan Baitulmuqadis. Tidak terfikir kah oleh kamu wahai orang-orang kristian. Agama manakah yang lebih benar? Bible kamu mengatakan bulan mengeluarkan cahayanya sendiri. Tidak terfikirkah kamu betapa bodohnya orang2 yang mempercayai Bible yang telah diubah-ubah oleh paderi2 yang durjana?

Oboy Sean said...

Tak payah nak tunjuk lagak. Bukan manusia yang menentukan takdir. Kalau nak menghina pun tidak payah sebut paderi2 durjana!!! Awak lagi durjana sebenarnya. Anak Allah tak tulis semua kata-kata BIADAP!! Jelas sekali anda tidak menggunakan otak sebelum berfikir.

Oboy Sean said...

Anda kata anda tidak pernah kacau agama lain. Tapi di sini sudah jelas anda sedang menghina agama lain!!!

Anonymous said...

Pejuang... LOL

Anonymous said...

Hebat ayat korang ni..memang melayu sejati. Kagum mak bapak korang lau baca.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive