Wednesday 25 December 2013

HOT !! APAKAH BENAR ADUN PAS LOVE JESUS ??


Inilah akibatnya kalau parti yang kononnya memperjuangkan Islam membenarkan kalimah Allah digunakan untuk agama lain terutamanya kristian.

Dah tak boleh nak beza antara pentas majlis agama kristian dan Islam dah. Asal ada jemputan saja mesti pergi.

Seliberal liberal umat Islam di Indonesia belum pernah lagi orang Islam masuk Gereja dan sambut Hari Krismass dan akui Jesus itu sebagai utusan akhir zaman demi kepentingan politik seperti adun Pas.



1 comment:

Anonymous said...

RAHMAH UNTUK SEMUA
Keberanian Rani Osman Mujahid Ahjib Gor Gong ucapan resmi di gereja dan media sempena Christmas mengsahihkan dasar pelbagaian toleransi 1M transformaci liberal centrist moderate kelainan blue ocean strategy the best is yet to come endless possibilities high income nation neoliberal sekular elitis bangsawan Ah Jib gor Gong.

Ah jib pelupor 1M Rahmah untuk Semua.

Sudah kena pukulan hebat dari chinese tsunami,Ah Jib masih mahu terus kan ikut telunjuk katakata hikmat para punahsihat nya,terus tidak memperdulikan kelah kesah rakyat biasa kerana apa yang dalam kepala Ah Jib Gor adalah:

Aku dah berjaya,aku suami FLOM, I love PM dan dapat sokongan dari superkiasu Ah Beng multitongsan tongkang turun, dan TS Khalid bekas UMNO protege PNB.

Ah Jib yang kena pukulan tsunami penolakkan cina di Pulau Pinang masih bededegil menyokong usaha tindas orang melayu olih super kiasu Lim dinasti.Bersetuju menyambut bersama Cina beng cinion superkiasu, peringkat Nasional Christmas di Pulau Pinang.

Macam Sia sia buat ibadah umrah, masih mau buat toghut sama juga semacam Rani dan Mujahid.
RAHMAH UNTUK SEMUA.
Sesiapa yang mengucap merry Christmas kapada penganut Christmas, bersetuju dengan pegangan bahawa Nabi Isa di lahirkan pada 25 december, dan juga Nabi Isa anak Tuhan.
RAHMAH UNTUK SEMUA.
Kesimpulan nya macam ni, scenario pasca PRU14,bila mana Ah Jib menjawat Ketua Pembangkang di Parliman,Ah Jib masih mengatakan Kita dah menang,saya adalah PM for All,saya di puji olih kerajaan Saudi masa aku buat UMRAH.
Yang penting adalah Rahmah untuk Semua,versi Ah Jib/Rani/Mujahid, walau RM42 billion masih di belanjakan dan Rakyat samaada penyokong UMNO/PAS di belenggu kepahitan demi kepahitan kos sara hidup.Hebat sungguh gandingan kamu bertiga.Hebat sungguh KJ/Ibdillah pegawai penumpang nak habis kan 6 juta ringgit
Tahniah. Yang penting adalah RAHMAH UNTUK SEMUA ahli umno/pas.

arjuna waspada
changkat lobak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive