Tuesday 26 March 2013

BINA MASJID !!! DUIT TAK HULOQ TAPI CLAIM DEPA BUAT !! JENIS HARAM KA ANAK HARAM PAS KEDAH NI ??



Sorry to Say, rasa hormat aku dengan parti Pas dah lama hilang sejak depa berkawan dengan Dap ni..Bukan pasal bangsa atau pun fahaman politik tapi soal agama..Aku tak peduli puak belah sana tu nak kata aku ni kaki mencarut ka apa ka..Awat depa ingat depa tu bersih suci sangat ?? PUI !!

Aku pun taktau apa motif Pas claim depa buat masjid dalam buku terbaru kempen politik depa..Dalam buku tu Pas tulis bina 12 buah masjid..Bermakna Pas mengeluarkan dana kerajaan negeri untuk bina masjid masjid yang dimaksudkan di negeri Kedah..

Sebelum ini aku dah dedahkan salah satu masjid di Kuala Kedah yang termasuk dalam 12 buah masjid tu sebenarnya di sumbangkan oleh YAB Perdana Menteri sendiri melalui ICU (klik sini) dan bukannya seperti apa yang dicanangkan dalam buku kempen Pas Kedah..





Semalam, Pemuda UMNO Kedah yang diketuai oleh Badrul Hisham Hashim telah berjumpa sendiri dengan Pengarah Unit Penyelaras Pelaksanaan Jabatan Perdana Menteri ( ICU )Negeri Kedah, Datuk Hj Azmi Lateh untuk mendapatkan kepastian berkenaan pembinaan 12 Masjid yang di katakan dibina oleh Kerajaan Negeri Kedah seperti mana yang tertulis dalam buku laporan Sayangi Kedah Sejahtera.

Dalam perjumpaan itu, Datuk Hj Azmi Lateh mengesahkan 11 dari 12 Masjid yang telah di bina dan yang masih dalam proses pembinaan adalah hasil peruntukan dari Kerajaan Pusat. Manakala baki 1 lagi Masjid merupakan hasil derma dari individu dermawan.

Pihak Pemuda UMNO Kedah merasa kesal dengan tindakan Kerajaan Negeri Kedah pentadbiran PAS Kedah yang menipu rakyat Kedah melalui buku laporan Sayangi Kedah dan meminta Kerajaan Pas Kedah memohon maaf kepada rakyat yang telah ditipu melalui buku Sayangi Kedah Sejahtera...PisauKedah


MTK
Patut la semua kandungan dalam buku tu tak betui rupanya beloger Pas Kedah yang tulis...adehhhh memang kaki kencing betui puak setan ni..puiiii

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive