Tuesday 21 August 2012

PANASS !!! DUA PEMIMPIN DAP BERSAMA PM !! ULARSEMAK PAS TAK NAK KOMEN KER ???




Gambar ini diambil semasa Rumah Terbuka Hari Raya Perdana Menteri bersama rakyat di Putrajaya semalam. Tak sangka Guan Eng dan Teresa Kok juga datang memeriahkan rumah terbuka tersebut. Bagus la kalau mereka datang untuk menunjukkan semangat '1 Malaysia'.

Semasa jamuan tersebut, Guan Eng dan Terasa ada berjumpa dan bersalaman dengan DS Najib, apakah ini bermakna mereka juga akan menyertai BN? seperti mana dakwaan pembangkang kepada Ustaz Nasharuddin Mat Isa.



Jika mereka ini boleh, kenapa Ustaz Nasha tak boleh bergambar bersama DS Najib? Pelik la dalam Pakatan ni, ada 'double standart' antara dua darjat. Kalau Dap darjat tinggi, Pas pulak darjat kelas ketiga.




Darjat pemimpin Pas yang tinggi sikit kalau mereka tu pro Anwarisma atau artis. Kalau mereka tu geng Ulamak atau Ustaz-Ustaz biasa, confirm la jadi kelas ketiga, tak dilayan atau dipinggirkan. Gred ni bukan Mc yang bagi, tapi memang realiti. Orang Pas yang buat sendiri.. kita cuma pemerhati.

Belum pun mereka jadi pemerintah kita dah tengok Melayu Islam Pas dah jadi kelas ketiga. Kalau Pakatan memerintah, apa jadi agaknya dengan nasib Melayu Islam?

KedahkeKL

1 comment:

Anonymous said...

Tak kelas lah jawabnya... Melayu oh Melayu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive