Thursday 26 April 2012

PANASS!!!! SAIPUDIN MOON FACE MULA GOYANG DENGAN KEBANGKITAN RAKYAT ?!!


MTK nak tergelak pun ada baca kenyataan si muka bulan saipudin ni,heloo beroo hang tak study ka atau buat buat tak tahu yang rakyat makin membenci kerajaan pakatan ni..dah ramai pengundi atas pagar pun dah meluat dengan kerajaan pakatan ni yang banyak penipuan..itu baru penipuan tak termasuk salahguna kuasa,merompak hasil negeri,mengadai segala aset aset yang ada dalam kerajaan negeri..



Jangan la buat macam nak tegakkan benang yang basah,dah terang lagi bersuluh macam macam isu yang rakyat bangkitkan tunjuk bukti yang kerajaan pakatan ni memang penipu..Dalam isu pemberian air 20m padu pun bukan semua rakyat dapat..rumah rumah flat masih menanti apa yang dijanjikan.padahal mereka ni yang amat memerlukan..

Dalam kenyataan saipudin kat sinar harian yang menafikan ramalan BN akan menawan kembali negeri yang diperintah pakatan..

"Saya menolak sama sekali tanggapan dan ramalan serta keyakinan (Setiausaha Agung BN dan Umno, Datuk Seri) Tengku Adnan (Tengku Mansor) kerana pada saya (kalau) perubahan politik (hendak) berlaku, mesti satu isu fundamental betul-betul yang boleh menggegar dan menggugat, penolakan total terhadap kerajaan yang memerintah hari ini," kata beliau.
Saifuddin berkata, beliau tidak nampak wujudnya persekitaran sedemikian iaitu faktor penolakan terhadap Kerajaan Negeri Selangor pada hari ini.


"Faktor penolakan total akan disumbangkan oleh skandal dalam sesuatu kawasan yang membabitkan soal urus tadbir yang baik, penyelewengan dan penyalahgunaan kuasa, rasuah dan pengkhianatan kepada amanah rakyat.


"Selama empat tahun tiada isu yang menggegar," 
Apa dia ingat  isu 'Fundemental' saja ka rakyat boleh menolak Kerajaan Pakatan Pembangkang yang sedia ada.?Jangan ingat rakyat ni bodoh macam orang orang pakatan yang sokong membuta tuli tanpa usul periksa.

Rakyat la ni dah tau tengok sejauh mana kerajaan pakatan rakyat sekarang mentadbir dan kerajaan BN dulu mentadbir..Bermula dengan janji pertama yang masih mtk ingat ialah kilang carlsberg yang tepi federal tu akan ditutup jika pakatan menang..Tapi sampai sekarang masih tersergam indah dibawah jagaan mereka malah diberi lagi kebenaran untuk membesarkan kilang yang sedia ada..

Itu sebabnya rakyat kecewa kerana kerajaan pakatan yang mereka pilih ni  sebab lebih teruk dari Kerajaan BN dulu..Isu rumah rumah urut yang makin menguasai seluruh pelusuk negeri jagaan pakatan rakyat,sampai di kedah pun exco terpaksa mempelawa tokey tokey premis rumah urut dan pusat hiburan yang haram untuk dapatkan lesen yang sah..

Adakah itu bukan satu isu besar di negeri pakatan??Saipudin nak isu yang macamana lagi?rakyat bukannya nak kecoh kecoh macam perangai puak pakatan ni..Tunggu saja PRU13 ni kalau depa nak pakatan menang depa bagi undi,kalau depa tak mau depa takkan bagi undi..Hang takdak hak nak pertikaikan keyakinan BN nak kuasai negeri pakatan dengan alasan alasan yang amat memalukan sebagai pemegang jawatan SUA PKR..

Pakatan sebenarnya yang takut dengan PRU kali ni sebab banyak tembelang depa dah pecah..Sebab tu tak mau buat PRU sekali..Sebab banyak lagi agenda agenda sulit depa tak tercapai..

1 comment:

Unknown said...

Cakap berdegar2, padahal hati dah gegar!!

AMBIGA MENGAKU PENGIKUTNYA BANGANG, BAHLOL DAN TOLOL!! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive