Friday 23 January 2015

GUAN ENG AJAR ISTERI HIDUP MEWAH ??


Antara koleksi MEWAH isteri Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng.. Gambar gambar inilah punca Guan Eng mengamuk minta media tidak mainkan berita keMEWAHAN isterinya atas alasan privacy.. Tapi bila dia serang DS Rosmah, tak fikir pulak tentang hak dan privacy isteri PM ??

So nampak sangat DAP ni bangsa yang munafik.. mereka menuduh pihak lain bazirkan duit rakyat, walhal mereka sendiri yang berjoli sakan duit rakyat..



4 comments:

Anonymous said...

Queen Betty "Pearl of The Orient"

Idaman hati Abang Mat Sabu.

Anonymous said...

Bergembira Tepuk Tangan Sama-sama,

Kita Menari goyang bandan goyang Kaki,

Hooray Hooray Hooray Hooray Bergembira,

Nuar Brahim Al Jubori ke Penjara...

Haa haaa Haaa

Aku Tanyer Macai Aper Khabor?

Aku Tanyer Macai Aper Khabor?

Aku Tanyer Macai Aper Khabor....Nuar Di Penjara....

Yaaa Huuuu Malaysia akan Aman Tanya Peliwat Nuar Brahim...

Anonymous said...

PERHATIAN:
Blogger Upahan Perompak dan Lanun seperti di bawah adalah merupakan DURI DLM DAGING, GUNTUNG DLM LIPATAN yg masih dikategorikan sebagai Blogger Pro-Kerajaan walaupon hasil kerja mereka ini sebenarnya Melemahkan Kerajaan, Menganggu-gugat, melagakan Pemimpin Sedia Ada (Bukannya yang dah Pencen), dan Mengutuk, Mencari Salah sana sini Pentadbiran PM DS Mohd Najib, Timbalan Perdana Menteri, Menteri-Menteri dan Timbalan Menteri dan juga Pentadbiran Kerajaan Barisan Nasional - UMNO.


1. OutSyed The Box - Syed Akbar Ali
2. Din Turtle
3. The Scribe A Kadir Jasin
4. Zamkata - Zainuddin Maidin
3. The Sense, Credibility and Accountability
4. Life of Annie
5. Apanama

Silalah kemukakan bukti, setakat hari ini Rabu, 28 Januari 2015, berapa banyakkah artikel, tulisan yang menyentuh, menceritakan, memberi gambaran mengenai Salah Laku Tun Mahathir dan Tun Daim? Apakah semasa zaman Pentadbiran Tun Dr Mahathir, segalanya sempurna? Kenapa Isu Tol Tak pernah turun yg dibuat semasa Tun tidak dibangkitkan oleh Blogger ini? Apatahlagi isu-isu mengenai Kejahatan Regim DAP Lim Kit Siang dan Lim Guang Eng, Anwar Ibrahim, Mohd Sabu dan sebagainya. TIDAK, mereka ini hanya berminat mengenai hal-hal berkaitan yang hanya bertumpu kpd PM DS Mohd Najib dan kesuluruhan pentadbiran beliau.

Adalah dipercayai bahawa Mereka ini dibiayai oleh Mahazalim MahaFiraun Tun Mahathir dan Perompak @ Lanun Wang Rakyat Tun Daim Zainuddin samada secara terus mahupon secara Proksi. Mereka ini ada tabung yang kuat dan sebarang isu yang memburukkan Kerajaan DS Moh\d Najib, mereka akan dapat Hadiah Saguhati..

Oleh itu, Blogger Pro-Kerajaan perlu berhati-hati dengan setan dan jin yang nampak bersama kamu di dalam menentang Cyber Red Bean Army Pakatan Rakyat Kelolaan DAPigs, tapi setan-setan dan jin ini membunuh usaha kamu secara halus-halusan.

pang5baru said...

sebijik cam rosmah al najib...puiii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive