Monday 18 August 2014

#KRISISMB !! HADI AWANG TIADA KUASA DALAM PAS !!



Selepas mendengar melihat dan membaca kenyataan media DS Hadi Awang yang dibacakan oleh Mat Sabu siang tadi ternyata keputusan yang dibuat dalam mesyuarat Pas sebenarnya bukan keputusan sebenar Hadi Awang..

Sebaliknya keputusan yang dibuat itu sebenarnya didesak oleh kumpulan anwarinas yang bertapak didalam Pas.

Jika sebelum ini Haji Hadi sangat tegas dengan keputusannya tidak mahu Wan Azizah menjadi MB tetapi kenapa tiba tiba membuat U turn menyokong Wan Azizah?



 tahun hijrah pun salah

Keputusan itu tidak lain dan tidak bukan adalah datangnya dari desakan kumpulan Anwarinas yang mahu menghancurkan Pas..

Pas kini semakin dihina dimaki dan dikeji dari semua peringkat.. baik di bawahan mahupun di peringkat atasan yang mudah dibeli dengan harga sebiji telur..

Tiada lagi suara suara kekuatan Pas.. Yang tinggal semuanya jenis pak turut sekadar pencacai kasta paling rendah dalam parti..

7 comments:

Anonymous said...

salam. mohon sangkutkan link www.waadat.blogspot.com di blog ini. terima kasih.

Anonymous said...

PAS bukan jama'ah Islam yg tak boleh ditinggalkan, tp jama'ah cacamarba, mcm mcm ada, dgn syiah, wahabi, liberal, semua gaul sekali. Tnggalkan aje la.

hangkedee said...

Dalam Pas Ada virus aljuburi.. Bye bye hj hadi & geng

Anonymous said...

sblm khalid letak jawatan, sebaiknya Hadi letak jawatan terlebih dahulu kerana sudah jelas, kduduknnya sbg presiden Pas tidak lagi diendahkan.
letaklah jawatan dengan penuh hormat! dan tubuhkn Pas baru yg membawa matlamat pas sebenar.

Anonymous said...

Barua LGE cukup berpengaruh dalam PAS?

Anonymous said...


hadi awang dipenghujung hayat politik. seorang presiden nyawa ikan atau pondan tua jasadnya tidak dihargaai lagi musibah diri teramat biadab dan celupar mencerca sesama bangsa dan umat islam yg tidak menyokong pas satu masa dahulu.

Anonymous said...

BANGSAT lu PAS! BANGSAT lu si Islam/Melayu-LIBERAL -dlm. PAS/UMNO/PKRSODOM dan diseluruh dunia! Aku berdoa kpd. ALLAH SWT di atas KEHANCURAN kamu - semoga anak-anak/cucu-cicit kamu juga menjadi PENGEMIS spt. mana. umat Islam/Melayu yg. miskin dan tertindas makin MEREMPAT/MENGEMIS di Tanah Melayu/Dunia Islam, termasuk di Palestin! Baru kamu akan rasa penderitaan kami!

Dahlah apa KEJADAHnya hasil mesyuarat OIC kat Arab Saudi tu tentang nasib umat Islam Palestin dan di seluruh Dunia Islam yg. makin diBUNUH sewenangnya oleh si KAPIRDAJAL yg. diketuai Barat-ZIONIS - HABUK pun tarak; inilah dasar pemimpin-pemimpin Islam PENAKUT, TAMAK HALOBA dan ANGKUH-nak-MAMPOS!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Kesultanan Islam-Melayu (yg. berjuang demi ISLAM/umatnya yg. miskin-tertindas), Bahasa Melayu, hak BANGSA BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari PELBAGAI bangsa yang hormat ISLAM, dan bangsa dan hak Bumiputera [BUMIPUTERA juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples – maka istilah “(SATU) BANGSA Malaysia“ sebenaqnya adalah PALSU].

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive