Thursday 5 June 2014

DARIPADA AJAK DYANA MASUK UMNO, LEBIH BAIK PEMUDA UMNO LETAK SAJA JAWATAN



Entah apa yang difikirkan oleh Exco Pemuda Umno Malaysia saudara Syamsul Baharin sehingga mempelawa  Dyana sertai Umno..

Sebagai ahli Umno yang mewakili rakan rakan yang lain, kami tidak pernah sesekalipun terlintas untuk pelawa setiausaha politik Kit Siang ini sertai Umno..

Dah macam macam Dyana hina keji bangsa sendiri, tapi entah kenapa ayat pelawa sertai Umno keluar dari mulut sekor Exco Pemuda..

Kata Syamsul Baharin, Pemuda mahu Dyana sumbang idea dan dan tenaga untuk kepentingan anak muda negara ini.. Maknanya semua yang ada dalam Pemuda Umno tu kira jenis hapraklah, sampai sanggup jemput pengkhianat bangsa sertai Umno ??




Kiranya Pemuda Umno memang tak pernah ada idea dan tenaga nak sumbang untuk negara ?? Begitu ?? Apa yang Pemuda tahu hanya PROJEK dan JAWATAN saja ?? soal rakyat dan kepentingan negara suruh anak didik pengkhianat bangsa tolong fikirkan bagaimana nak majukan negara ??

Kalau macam tu elok saja semua yang ada dalam Pemuda tu letak jawatan, bagi saja Dyana pegang jawatan dalam Pemuda walaupun Dyana tu seorang Perempuan..

10 comments:

Anonymous said...

Maka benar lah seperti dikatakan Pemuda UMNO dah tak ada 'telur'. Sebelum ini minta maaf dgn DAP..sekarang nampak dahi licin offer nak masuk Pemuda....!!! Ada ramai lagi dalam pemuda yang ada otak dan pandangan bergeliga. Mengapa perlu pengkhianat ditawarkan?

Mohd Izham said...

Senangnya jadi exco dalam UMNo skrg ni. Cuma cari projek, yang lain biar org lain yg fikirkan. Baik jemput anuar berahim tu jadi PM.

Anonymous said...

Pemuda UMNO jd mc tu sbb sesumpah Khari menantu Pak Lah yg jd kepala. Budak Oxford liberal tu punca pemuda UMNO skrg jd tak ketahuan hala. Nampak mcm hidup tp xde matlamat..

Pemuda UMNO tgk dahi dyana tu licin jer, mual kegatalan telah datang.. tanpa fikir prinsip dan matlamat mereka sudah jatuh hati dengan Dyana.. bodoh sungguh UMNO skrg.. ibunya Yammy tu penentang UMNO tp masih berjawatan dlm UMNO.. apa ni?

UMNO looser

Anonymous said...

jangan salah faham, dia ajak Dyana jadi bini pemuda tu...

Anonymous said...

Pemuda umno ni otak udang ker....

Nordin Razak said...

Bangang sangat exco pemuda ini. Tidak ada perasaan kemelayuan. Dyana yang telah menghina Melayu nak diajak masuk UMNO. Mana pendirian kamu wahai pemuda? Gatal sangat le pemuda?

Anonymous said...

Tengok muka si LIBERAL-PENYANGAK-dan-GATAI PEMUDA UMNO pun dah MENYAMPAH aku - jenis otak-LONGKANG! Jenis tak SEDAQ DIRI oi si MAMAT-BANGANG; si BETINAJALANG DAPBANGKAI diBODEK-mcm-nak-MAMPOS, tapi begitu DAJAL asyik MENGHINA PERKASA/ISMA sbg. "extremis"!

Kalau umat Islam/Melayu tak dak ISMA dan PERKASA, akan TUMBANGlah mcm. TEMASIK, (S'pura) Tanah Melayu Islam, PUSAKA nenek moyang kita dr. sebelum dijajah si KAPIR LAKNAT British-ZIONIS dan mana-mana puak PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL yg. asalnya dibawa si PENJAJAH buas tu!

Si LIBERAL-PENYANGAK Islam/Melayu mcm. ni, yg. ramainya lahir dgn. sudu 'emas', tak pernah hidup susah - mungkin takkan bimbang (sebab keturunan si LIBERAL ni pun akan dilahirkan dgn. sudu 'emas'), sekiranya majoriti BUMIPUTERA Islam/Melayu MISKIN di Tanah Melayu yg. kalau TERGADAI sepenuhnya mcm. Temasik, akan jadi pengutip sampah, pencuci tandas, orang gaji, buruh kasar dsbnya (KULI) mcm. ramai si BUMIPUTERA Indonesia, Thailand, Kampuchea, Vietnam dan Filipina - dan anak-anak mereka juga diLACURkan [termasuk pd. si PENDATANG-Cina-BANGSAT yg. mahukan 'virgin' (sebab itu industri ubatan Cina, utk. menaikkan nafsu BUAS melalui penyeludupan dan pembunuhan haiwan liar termasuk organ harimau, beruang dsbnya begitu meluas) dan juga si puak Pedofil Barat-ZIONIS, yg. amat rakus, termasuk MEYAMAQ sbg. PELANCONG] dgn. memastikan keluarga mereka dr. kampung terus hidup miskin, termasuk dgn. berhutang pd. Taukeh Cina-TAMAK atau sindiket Kongsi Gelap Cina, dan akhirnya sawah padi dan tanah TERGADAI; dan dipaksa MENJUAL anak-anak kecil mereka - kdg-kadg ditipu untk jadi org. gaji/buruh tetapi sebenaqnya diLACURkan!

Makcik Sambal Belacan,

Anonymous said...

Berpatah arang dgn kp dan exco pemuda.... selagi puak sakai ni jadi jentera pemuda, jgn harap aku nak sokong umno balik... ptuihhhhh!!!

hangkedee said...

Umno sedang žzzzz....menantu kuat tiduri.

Anonymous said...


makcik sambal belacan oooii,,,,,

aku vetran umno lahir sebelum merdeka, meskipon umno dapat menarik sebahagian pemuda, puteri terutama dari kalangan anak-anak ahli sendiri, namun sikap dan semangat tidak mendalam tertanam dijiwa mereka disebabkan generasi muda hari ini memulakan kehidupan dalam zaman senang.

kekecewaan ini aku rasaai tiada sentuhan yang tajam dilakukan oleh pucuk kepimpinan, paling lumrah segala macam tomahan, hinaan, cacian dan makian semacam UMNO/KERAJAAN sudah pekak dan bisu. sewajarnya perkara yang bertentangan dengan prinsip hendaklah diambil tindakan dan SERANGAN. asik bertahan macam betina macam semangat HANG JEBAT dalam UMNO sekarang?

sudah basi segala macam ancaman baru UMNO berfikir untuk bertindak! sia-sia dan membazir segala macam resulusi tahunan diadakan apa hasil yg dapat?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive