Wednesday 7 May 2014

MAKAN PEDAS PUN NAK REPORT POLIS ??




Apa dah jadi ?? Hanya kerana sepingan nasi goreng yang dimakan disebuah kedai di Jalan Bukit Timbalan di Johor, Seorang warga Singapura membuat laporan polis kerana makanan itu "terlalu pedas".

Lau Thiam Huat, 63, mendakwa nasi goreng kampung yang dipesannya itu terlalu panas dan pedas "sehingga ke hari ini saya rasa pedas nasi goreng yang dimakan semalam".

Lelaki tersebut makan di kedai yang tidak dinamakan itu lebih kurang pukul 9 malam pada 30 April lalu.
Dia membuat laporan polis berkenaan lebih kurang 24 jam kemudian pada 1 Mei.




"Saya syaki mereka memasak nasi goreng tersebut dengan meletakkan cili terlampau banyak," kata lelaki itu

Dia membuat laporan polis itu "kerana tidak berpuas hati dengan makanan yang dimakan semalam dan mahu membuat pemeriksaan kesihatan di hospital".

Timbalan Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan, Superintenden Abdul Samad Salleh mengesahkan pihaknya menerima laporan itu namun enggan mengulas lanjut.


1 comment:

Anonymous said...

Si KAPIR RASIS S'pura ni patut DIHALAU balik kat S'pura tu!

Aku syak restoran tu mungkin restoran Islam/Melayu - sebab dia makan nasi kampung kan; jadi si BABIRASIS ni disyaki nak MENGHINA ISLAM/umatnya! Lepas tu mungkin akan guna loyar-buruk DAPBANGKAI/PKRSODOM utk saman berjuta kat restoran tu - maklumlah si kAPIRRASIS ni PENGANGGUR!

Agaknya air liur dia meleleh bila asyik baca tentang saman berjuta oleh loya-loya-LONGKANG DAPBANGKAI/PKRSODOM! Kat S'pura - mana ada peluang kot nak menipu SAMAN mcm. ni!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN ISLAM/umatnya, Kesultanan Melayu, Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive