Saturday 24 May 2014

DAH LAH MENIPU !! TAK HORMAT TEMPOH BERKABUNG !!


Pas parti munafik yang sentiasa menipu orang ramai.. Semalam mereka mengadakan program sempena memperingati tragedi Memali.. Antara pemidato yang hadir hadi awang, mat sabu, mahfuz, mat tyson dan di banner tersebut terdapat wajah Tun Musa Hitam mantan Timbalan Perdana Menteri..

Tapi sebenarnya Musa Hitam tak pergi pun..Pas guna Musa Hitam sebagai modal untuk menarik penonton..


Majlis Ceramah Politik "Mencari Keadilan Untuk Memali" diadakan pada malam 23/5/14 adalah kemuncak program anjuran PAS Pusat dengan kerjasama PAS KEDAH di Madrasah Islahiah Diniah, Memali, BALING.

Pada sebelah pagi diadakan kuliah agama oleh SITI ZAILAH MUHD YUSSOF - Ketua Dewan Muslimat PAS Pusat.

Sebelah petang diadakan Pembentangan Fakta Sebenar 'Peristiwa Memali' disampaikan Dato MAHFUZ OMAR, OSMAN bin SALLEH - AJK PAS Caw. Carok Semaliang dan RAMLI bin CHE MIT - AJK PAS Memali yg menceritakan berkaitan Insiden Memali pada 19 NOV 1985.

Kebanyakan hadirin yang hadir dari ahli dan penyokong tegar PAS dari kawasan sekitar BALING dan juga dari Negeri berhampiran KEDAH iaitu PULAU PINANG, KELANTAN dan TERENGGANU.

Ucapan penceramah MAHFUZ OMAR dan MAT TAIB berkaitan insiden kekejaman Memali atas konspirasi BN dan simpati kematian IBRAHIM LIBYA. Ucapan MAT SABU berkaitan isu semasa lebih kepada BERSIH, tindakan kurang ajar UMNO, GST dan menyanjungi keberanian IBRAHIM LIBYA.

Ucapan HADI AWANG lebih kepada tazkirah agama tentang kisah Nabi MUHAMAD SAW, perjalanan peristiwa berdarah Memali yang mempertahankan perjuangan Islam dengan memaparkan kezaliman UMNO dan pergolakan MB TERENGGANU.

HADI AWANG melahirkan kekecewaan dan marah beliau kepada rakyat BALING di atas kemenangan BN di Parlimen BALING dalam PRU ke-13 yang tidak menghormati peristiwa Memali.

Keseluruhan program ini tidak mencapai sasaran penganjur yang disasarkan oleh Dato MAHFUZ OMAR seramai 20 ribu orang.

Sepanjang program penganjur tidak minta disedekahkan al fatihah diatas kemangkatan YTM Tunku Bendahara, malah melanggar arahan berkabung selama tiga hari.

Pas lebih mementingkan program politik dari menghormati kemangkatan YTM Tunku Bendahara Kedah..








2 comments:

anti-syiahGaban said...

Tabung Memali PAS-pis-pussy apa cerita?????

Anonymous said...

PAS = Parti Ajaran Sesat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

REJIMEN PEJUANG MAYA DIRAJA

Popular Posts

Followers

Blog Archive